Platforma Tyre24 wspomaga klientów w rozmowach handlowych | MOTOFAKTOR

Platforma Tyre24 wspomaga klientów w rozmowach handlowych

person Adrian Januszkiewicz 16/07/2019

Nowy tryb konsultacji rozszerza możliwości platformy Tyre24, aby pomóc jej klientom biznesowym w budowaniu relacji z ich kontrahentami.

Celem Tyre24 jest zaoferowanie sprawdzonym użytkownikom platformy B2B, dzięki której mogą z łatwością dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej i poszerzyć zasięg swojej działalności rynkowej za pomocą atrakcyjnych prowizji sprzedażowych. Zakupy przez Tyre24 są przeznaczone wyłącznie dla zarejestrowanych klientów biznesowych za niewielką opłatą miesięczną. Dzięki temu Tyre24 oferuje dopasowane środowisko do ukierunkowanego kojarzenia dostawców i klientów z branży motoryzacyjnej.

 

Platforma wspiera również swoich klientów biznesowych w rozmowach z ich kontrahentami i w prowadzeniu sprzedaży. Tym samym Tyre24 zapewnia tryb konsultacji. Klient Tyre24 może wówczas skorzystać z podglądu ekranu w celu udzielenia porady klientowi przy kasie, z uwzględnieniem wszystkich informacji i szczegółów dotyczących wybranych produktów. Doradztwo dotyczące felg jest szczególnie imponujące za sprawą konfiguratora 3D. Aplikacje dodatkowo umożliwiają posługiwanie się mobilnym punktem sprzedaży i indywidualne doradztwo dla klientów, np. bezpośrednio w pojeździe.

Łatwe przechodzenie między trybem standardowym a trybem doradczym

Użytkownik może przełączać się między standardowym trybem pracy a trybem doradczym za pomocą jednego kliknięcia przycisku, który jest wyraźnie widoczny w obszarze nagłówka platformy. W porównaniu z trybem standardowym, tryb konsultacyjny ukrywa wszystkie ceny zakupu w całym systemie. Dzięki temu sprzedawca może wspólnie z klientem przejść przez cały proces zakupu w trakcie konsultacji – od poszukiwania produktu aż po zrealizowanie zamówienia.

Dostępnych jest pięć grup cenowych

Aby doradztwo na rzecz klientów było jeszcze bardziej elastyczne i zindywidualizowane, zarejestrowani klienci biznesowi mogą w toku doradztwa wybierać spośród pięciu grup cenowych. Oznacza to, że system może zapamiętać pięć różnych rodzajów kalkulacji dla konsumentów w ramach danych podstawowych. System dodaje do ceny zakupu (CZ) wybrane przez klienta biznesowego dopłaty w procentach i w złotych wraz z ustawowo obowiązującym podatkiem VAT.

Wydruk oferty

Jeśli klient końcowy zdecydował się po konsultacjach na oponę lub felgę – czy to przy kasie, czy też przez telefon – dystrybutor może wydrukować lub wysłać mu ofertę za pomocą jednego kliknięcia, korzystając z funkcji “drukuj/wyślij ofertę”. Ponadto, czas trwania oferty można również określić i wybrać poprzez rozwijane menu. Istnieje również możliwość wydrukowania oferty dla kierowcy lub przesłania jej do niego e-mailem.

Konsultacje dotyczące felg z efektem wow

Obsługa klienta w tym obszarze jest szczególnie imponująca dzięki zintegrowanemu konfiguratorowi 3D. Fotorealistyczne pojazdy i felgi w 3D pozwalają klientom zobaczyć różne przesunięcia kół i szerokości opon piksel po pikselu, a tym samym zapewniają uzyskanie wizualnego podglądu i informacji zwrotnej. Realistyczna wizualizacja jest wspierana przez zintegrowane wykorzystanie rzeczywistych kolorów farb. Ponadto pojazd utworzony w konfiguratorze 3D może być prezentowany w różnych ujęciach HDRI (zmiennym oświetleniu tła).

Porady dotyczące wszystkich urządzeń końcowych

Za pomocą aplikacji dla części zamienne i opon, platforma Tyre24 pozwala dealerom na mobilny dostęp do całej gamy produktów z asortymentu Tyre24. Dealerzy samochodowi, warsztaty i sprzedawcy opon mogą korzystać z tabletów lub smartfonów, aby indywidualnie doradzać swoim klientom, gdziekolwiek się znajdują, np. bezpośrednio w pojeździe. Aplikacje Tyre24 można pobrać ze sklepów Apple App Store oraz Google Play Store. Handlowcy posiadający konto premium mogą korzystać z aplikacji bezpłatnie na nieograniczonej liczbie urządzeń.

 

Źródło: Tyre24

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).