Po sportach motorowych, piłce nożnej, żeglarstwie i narciarstwie, Pirelli wkracza do tenisa, decydując się na wsparcie Wielkiego Szlema partnerstwem, które stanowi prestiżową platformę do promocji marki na całym świecie.
„Dla Pirelli Australian Open stanowi bardzo ważną okazję do zwiększenia widoczności ze względu na duże zainteresowanie tenisem na poziomie globalnym. W szczególności sponsoring pomoże zwiększyć świadomość naszej marki w Australii, która jest rynkiem o dużej koncentracji prestiżowych samochodów. Właśnie w Melbourne, gdzie odbywa się turniej, w 2019 roku otworzyliśmy Pirelli P Zero World, nasz flagowy model sklepu obecny obecnie tylko w czterech innych miastach na świecie” – mówi Andrea Casaluci, dyrektor generalny Pirelli.
„Jest nam niezmiernie miło ogłosić Pirelli Oficjalnym Partnerem Oponiarskim Australian Open. Pirelli jest synonimem innowacji i wydajności, dzięki czemu doskonale pasuje do jednego z najważniejszych wydarzeń tenisowych na świecie. Cieszymy się, że Pirelli wybrało Australian Open, aby zaznaczyć swoją pierwszą inwestycję w Wielkiego Szlema” – dodaje Cedric Cornelis, dyrektor handlowy Tennis Australia.
Źródło: Pirelli
Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google: