OSRAM dołącza do kampanii „Jakość ma znaczenie” | MOTOFAKTOR

OSRAM dołącza do kampanii „Jakość ma znaczenie”

Firma OSRAM, producent oświetlenia samochodowego i akcesoriów, dołącza do kampanii „Jakość ma znaczenie” wspierającej rozwój branży motoryzacyjnej i bezpieczeństwo na drogach.

Jesteśmy dumni, że możemy wesprzeć inicjatywę, której celem jest utrzymanie wysokich standardów w warsztatach samochodowych, a także promocja świadomego wyboru części zamiennych OE. Kampania ma być merytorycznym wsparciem dla mechaników czy właścicieli warsztatów, ale jej elementami są także realne działania na rzecz bezpieczeństwa na polskich drogach. Jako producent samochodowych źródeł światła, które są stosowane na pierwszy montaż w ponad połowie nowych samochodów na świecie, bez wahania zaangażowaliśmy się w ten ważny projekt. Jakość źródeł światła ma bowiem istotny wpływ na bezpieczeństwo podróży” – mówi Magdalena Bogusz, Head of Marketing and Communication ELAMEA, ams OSRAM Group.

Dlaczego jakość ma znaczenie?

Współczesny rynek motoryzacyjny stawia przed warsztatami coraz większe wyzwania. Rosnące wymagania klientów, rozwój nowych technologii i konkurencja sprawiają, że stawianie na jakość jest kluczowe dla rozwoju biznesu i budowania zaufania.
Jako partner kampanii „Jakość ma znaczenie”, chcemy podkreślać, jak istotne jest stosowanie wysokiej jakości komponentów, które mają bezpośredni wpływ na trwałość napraw i bezpieczeństwo kierowców. Naszą rolą jest nie tylko wsparcie merytoryczne, lecz także dostarczanie wiedzy i narzędzi, które pomogą mechanikom podnosić swoje kwalifikacje. Chcemy, aby profesjonaliści mieli dostęp do sprawdzonych informacji, nowoczesnych technologii oraz najlepszych praktyk rynkowych.
Wierzymy, że inwestowanie w wiedzę to klucz do sukcesu, dlatego wspólnie z innymi partnerami uczestniczymy w tworzeniu platformy wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk, dostarczamy materiały edukacyjne, organizujemy spotkania z ekspertami i tym samym promujemy wartości, które wspierają rozwój warsztatów.

Sprawdzone rozwiązania – sukces kampanii w Niemczech

Kampania „Jakość za znaczenie” to inicjatywa, która została wdrożona z powodzeniem na rynku niemieckim, gdzie zyskała uznanie wśród tysięcy mechaników i właścicieli warsztatów. Nadszedł moment, aby i w Polsce aktywnie wspierać rozwój branży i dążyć do jeszcze wyższych standardów.

Dołącz do kampanii i bądź częścią zmiany!

Chcesz dowiedzieć się więcej? Śledź nasze działania i bądź na bieżąco z kampanią „Jakość ma znaczenie”.

Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google:

belka Wiadomości Google