Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 doceniona w teście "Auto Motor und Sport" | MOTOFAKTOR

Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 doceniona w teście "Auto Motor und Sport"

person Adrian Januszkiewicz 28/03/2022

Niemiecki magazyn "Auto Motor und Sport" uznał nową oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za "wybitną" w swoim najnowszym teście opon letnich.

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 w rozmiarze 245/45R19, testowana na Audi A6, została porównana z dziewięcioma konkurentami w kilku kategoriach, jak prowadzenie i hamowanie na suchej oraz mokrej nawierzchni, odporność na aquaplaning, opory toczenia i hałas drogowy [1]. Uzyskując średnią ocenę 9,0/10, była to jedyna opona, która otrzymała ocenę „überragend”, czyli „wybitna”.

 

Testerzy z redakcji „Auto Motor und Sport” chwalili Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 za bardzo krótką drogę hamowania, znakomitą przyczepność, wysoką stabilność na zakrętach oraz sportową, ale łatwą kierowalność na suchej nawierzchni, dochodząc do wniosku, że na mokrej nawierzchni zachowuje się w dużej mierze bezpiecznie, dynamicznie i bardzo pewnie [2].

 

W porównaniu z poprzednim modelem, w oponie Eagle F1 Asymmetric 6 zastosowano nowe rozwiązania technologiczne, które poprawiają zachowanie na suchej nawierzchni, hamowanie i sterowność na mokrej drodze oraz są dopasowane do potrzeb pojazdów elektrycznych [3].

 

Opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wprowadzona do sprzedaży na początku 2022 roku w 28 rozmiarach. W ciągu roku linia ta zostanie rozszerzona o kolejne rozmiary. Do 2023 roku będzie dostępna w nie mniej niż 65 rozmiarach, na obręcze od 17 do 22 cali.

 

Cieszymy się, że opona Eagle F1 Asymmetric 6 została wyróżniona w swoim pierwszym ważnym teście. Znakomita ocena wystawiona przez Auto Motor und Sport podkreśla wszechstronne zachowanie tego modelu na suchej i mokrej nawierzchni, co sprawia, że jest ona „gotowa na każdą sytuację”. Nasz zespół konstruktorów z Centrum Innowacji Goodyear w Luksemburgu (GIC*L) wprowadził nowe materiały i technologie, aby osiągnąć ten cel i stworzyć oponę, która dzięki dodatkowemu zmniejszeniu oporów toczenia i poziomu hałasu jest gotowa na potrzeby nowej generacji mobilności – powiedział Laurent Colantonio, regionalny dyrektor Goodyear ds. technologii w regionie EMEA.

 

[1] Rozmiar testowy: 245/45R19. Samochód testowy: Audi A6. Wydanie: Auto Motor und Sport 7/2022. Testowane opony: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, Bridgestone Turanza T005, Hankook Ventus S1 evo3, Continental PremiumContact 6, Nexen N’Fera Sport, Nokian Powerproof, Michelin Pilot Sport 4, Falken Azenis FK510, Maxxis Victra Sport 5, GT Radial Sportactive 2.
[2] Tłumaczenie z oryginalnego tekstu zamieszczonego w niemieckim magazynie.
[3] W porównaniu z poprzednim modelem Eagle F1 Asymmetric 5. Testy wewnętrzne, rozmiar 225/45R17, samochód testowy: Volkswagen Golf 8, miejsce testów: Tor testowy Mireval.

 

Źródło: Goodyear

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).