Ogumienie Yokohama fabrycznie w Maździe CX-60 | MOTOFAKTOR

Ogumienie Yokohama fabrycznie w Maździe CX-60

Yokohama dostarcza opony ADVAN V61 i GEOLANDAR X-CV jako wyposażenie oryginalne (OE) nowego crossovera Mazdy - CX-60.

 

Dostarczane rozmiary opon ADVAN V61 to 235/60R18 103V i 235/60R18 107V, a opon GEOLANDAR X-CV235/60R18 103H.

 

Opona Yokohama ADVAN V61
Opona Yokohama ADVAN V61

Opona ADVAN V61 dostarczana jako OE (Original Equipment) jest oponą o wysokich osiągach, która ma umożliwiać autu uzyskanie doskonałych właściwości jezdnych i komfortową oraz cichą jazdę. Ponadto, ADVAN V61, według zapewnień producenta, jest odporna na zużycie i na aquaplaning, co ma zapewniać doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni. Opona osiągać ma również niski opór toczenia.

 

Model GEOLANDAR X-CV reprezentuje nowy wymiar opon letnich do jazdy po autostradzie w standardzie M+S (błoto i śnieg) przeznaczonych do crossoverów premium, które w ostatnich latach coraz bardziej skupiają się na osiągach i zwrotności przy dużych prędkościach. Oprócz doskonałego prowadzenia i komfortowej jazdy, GEOLANDAR X-CV ma być w stanie sprostać najtrudniejszym warunkom drogowym.

 

Opona Yokohama GEOLANDAR X-CV
Opona Yokohama GEOLANDAR X-CV

Opony dostarczane jako wyposażenie fabryczne do Mazdy CX-60 zostały opracowane dzięki specjalistycznemu tuningowi, który pozwolił dopasować wzór bieżnika, profil i strukturę opony do charakterystyki pojazdu. W tym celu wykorzystano HAICoLab* Yokohama Rubber, program oparty na sztucznej inteligencji, który łączy ludzką inspirację i kreatywność z ogromnymi możliwościami przetwarzania danych przez sztuczną inteligencję. Innowacyjne technologie zastosowane przy opracowywaniu opon opierają się na wiedzy uzyskanej dzięki gromadzeniu danych rzeczywistych oraz danych wirtualnych, wygenerowanych w wyniku symulacji, a następnie wykorzystaniu funkcji przewidywania, analizowania i wyszukiwania faktora AI.

 

Mazda CX-60 to SUV klasy średniej, który ma pozwalać kierowcy cieszyć się nie tylko codzienną jazdą na krótkich odcinkach w mieście, ale także długimi trasami szybkiego ruchu. Zespół Mazdy podjął wyzwanie przeniesienia do designu auta filozofii Kodo – Duszy ruchu, wykorzystując japoński zmysł projektowania, który ceni harmonię z naturą.

 

* Skrót od „Humans and AI ColLaborate” (współpraca ludzi i sztucznej Inteligencji)

 

Źródło: Yokohama

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).