Michał Szaniecki obejmuje stanowisko dyrektora marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce
Z dniem 1 grudnia Michał Szaniecki objął stanowisko dyrektora marki Volkswagen Samochody Osobowe w Polsce. Michał Szaniecki jest związany z Grupą Volkswagen od 2016 roku.
Swoją karierę rozwijał zarówno w strukturach krajowych, jak i międzynarodowych, pracując na wielu stanowiskach zarządczych w koncernach w branży FMCG oraz automotive. Jako dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Osobowe w latach 2016-2018, Michał Szaniecki wprowadził wiele innowacyjnych rozwiązań w branży motoryzacyjnej. Jest autorem unikatowego w Grupie Volkswagen w Europie concept store VW Home oraz platformy umożliwiającej zapoznanie się z produktami online. Dzięki jego działaniom marka Volkswagen odnotowała największy wzrost wizerunkowy i rozpoznawalność od 2015 roku. W czasie pełnienia funkcji dyrektora marki Seat, Michał Szaniecki przyczynił się do znaczącego wzrostu sprzedaży oraz był bezpośrednio odpowiedzialny za wydzielenie i utworzenie struktur nowowprowadzanej wówczas marki Cupra w Polsce.
W ciągu ostatnich 3 lat pełnił rolę dyrektora marki Volkswagen w Australii, gdzie odpowiedzialny był m.in. za wprowadzenie kompleksowej strategii „Let’s go for a drive”, która pozytywnie wpłynęła na zmianę wizerunku Volkswagena i zwiększenie zaangażowania dealerów marki na rynku australijskim.
Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google:
Źródło: Volkswagen