Zmiany w designie opakowań Total Lubrifiants | MOTOFAKTOR

Zmiany w designie opakowań Total Lubrifiants

Gamy olejów TOTAL i ELF doczekały się nowych opakowań, które poza zmienionym designem mają być bardziej ekologiczne.

Oprócz zmian wizualnych, modyfikacje mają na celu przyczynić się do spełnienia ambicji grupy Total Lubrifiants, aby stać się głównym dostawcą tzw. odpowiedzialnej energii. W szczególności dotyczy to zmniejszenia masy nowych opakowań, co zapobiegnie emisji równowartości 9 500 ton CO2* rocznie z powodu oszczędności użytych przy produkcji surowców.

Opakowanie na czele innowacji

Nowe opakowania TOTAL i ELF mają być dużym krokiem w przyszłość! Są bardziej praktyczne i łatwiejsze do identyfikacji. Dzięki dbałości o szczegóły, są dla konsumentów wartością dodaną, pokazując najwyższą jakość produktu.

 

Kto nie znalazł się nigdy w sytuacji patrzenia na półki z olejami silnikowymi i równoczesnym brakiem zdecydowania, który wybrać? Dzięki nowym opakowaniom TOTAL klienci mogą od razu zidentyfikować potrzebny produkt za sprawą kolorów: Platinum dla najwyższego poziomu jakości, Silver dla średniego poziomu i Brązowy dla produktów z linii podstawowej. Kupujący mogą też sprawdzić nową etykietę, która jest znacznie bardziej przejrzysta i łatwiejsza do odczytania.

Nowy projekt etykiety zainspirowany deską rozdzielczą samochodu

Najważniejsze informacje o produkcie rozmieszczone są niczym wachlarz wokół nazwy marki, podobnie jak na desce rozdzielczej samochodu. Prezentują lepkość, homologację producenta i kod QR, którego można użyć do błyskawicznego potwierdzenia autentyczności produktu. Jest to etykieta, której nie można pomylić z żadną inną i ogromny postęp w przekazywaniu informacji o olejach silnikowych.

Lepsza ergonomia i funkcjonalność opakowań

Nowe opakowanie oferuje nowy design z bardziej ergonomicznym uchwytem, który ułatwia chwytanie i przenoszenie oleju.

 

Równie funkcjonalnie został zaprojektowany korek, aby ułatwić napełnianie miski olejowej podczas wymiany lub uzupełniania oleju.

Zawsze oferowaliśmy produkty, które klienci mogą w łatwy sposób rozpoznać. Jednak współcześni klienci potrzebują różnych informacji o produktach i sposobie ich używania, dlatego postanowiliśmy przeprojektować nasze opakowania, nadając im nowy kształt, kolor i etykietę. Wyzwanie polegało na zachowaniu wyróżniającego się designu, aby konsumenci mogli łatwiej rozpoznać nasze produkty TOTAL i ELF. Myślę, że osiągnęliśmy nasz cel, a wyniki tych zmian są porównywalne z wydajnością naszych olejów - innymi słowy, doskonałe!

wiceprezes ds. motoryzacyjnych w Total Lubrifiants - Jean Parizot

 

* obliczone na podstawie objętości i współczynnika konwersji CO2 ADEME.

 

Dowiedz się więcej

 

Artykuł sponsorowany przez Total

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).