Nowe klocki hamulcowe Textar do SUV-ów | MOTOFAKTOR

Nowe klocki hamulcowe Textar do SUV-ów

SUV to obecnie najpopularniejszy segment samochodów osobowych w Europie. Marka Textar poszerzyła właśnie ofertę o klocki hamulcowe do kilku modeli tego typu.

BMW konsekwentnie powiększa swoją serię oznaczoną literą X, do której należą crossovery i SUV-y. Flagowym modelem jest X7 (G07) produkowany od marca tego roku. Auto wyróżnia się między innymi masą oraz potężnym silnikiem – takie połączenie musi równoważyć efektywny układ hamulcowy. Textar oferuje obecnie na rynku części zamiennych zestaw klocków z innowacyjną podkładką tłumiącą drgania Q+ na tylną oś. Dwa z nich mają wymiar 116,2 x 72,6 x 18 mm, a kolejne dwa 116,2 x 65,6 x 18 mm. Do opakowania (nr referencyjny 2470401) dołączono śruby prowadzące.

 

Z kolei w gamie Hyundaia topowym SUV-em jest Santa Fe. Jego IV-generacja produkowana jest od 2018 roku. To do niej przeznaczone są nowe pozycje klocków hamulcowych Textar. Na przednią oś (nr ref 2435101) mają wymiar 156,9 x 60,8 x 17,6 mm, na tylną (nr ref 2552001) 117 x 48,3 x 15,5 mm. Wszystkie elementy posiadają wbudowany czujnik zużycia.

 

Kolejną nowością są klocki hamulcowe do drugiej generacji Range Rover Evoque (L551). Model ten oferowany jest z napędem 4×4, a nowa pozycja klocków hamulcowych Textar dotyczy tylnej osi. Na komplet (nr ref 2214101) składają się po dwa elementy o różnej wysokości – 122,6 x 56,1/59,6 x 16,1 mm. Wszystkie przygotowano do współpracy z czujnikiem zużycia klocka.

 

Piąta generacja Toyoty RAV4 została wprowadzona na europejski rynek w 2018 roku. Ten popularny w Polsce SUV oferowany jest z napędem na dwa lub cztery koła, a także z układem hybrydowym. Do wszystkich rozwiązań pasuje ta sama referencja klocków hamulcowych Textar (nr ref 2445201). Jednakowe części o wymiarze 166,8 x 59,3 x 17,5 mm przeznaczone są na przednią oś. W zestawie znajdują się sprężyny mocujące. W tym przypadku Toyota nie oferuje czujników zużycia.

 

Przy wątpliwościach dotyczących doboru referencji Textar do konkretnego modelu samochodu, można skorzystać z katalogu TecDoc lub aplikacji BrakeBook.

 

Źródło: Textar

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).