Nowa struktura Nexus w regionie adriatyckim | MOTOFAKTOR

Nowa struktura Nexus w regionie adriatyckim

Nexus Automotive International zrobił ważny krok naprzód w Europie, ustanawiając regionalną organizację Nexus Automotive Adriatic.

Uruchomiony 18 listopada br. Nexus Automotive Adriatic, ma umożliwić zwiększenie liczby członków Nexusa w regionie, poprzez wzajemne i scentralizowane usługi, stymulowanie innowacji i maksymalne wykorzystanie możliwości biznesowych na rynku wtórnym.

 

Jakov Akmadžič, doświadczony lokalny specjalista na rynku części samochodowych, został mianowany N! Automotive Adriatic Business Managerem. Będzie pracował z N! Business Developerem Hubertem Slokiem w koordynowaniu działań Nexusa z nową organizacją.

Posiadanie lokalnej organizacji reprezentującej członków Nexusa i ich interesy w regionie Adriatyku oznacza, że ​​nasze cele będą łatwiejsze do osiągnięcia, ponieważ najlepsze praktyki i doświadczenia światowej sieci Nexus są w naszych rękach i mogą zostać wdrożone na naszych rozwijających się rynkach.

N! Automotive Adriatic Business Manager - Jakov Akmadžič

 

Nowa struktura ma zagwarantować bliższą współpracę między N! Członkami i N! Dostawcami, tworząc wartość dodaną dla obu stron. Ma to umożliwić także lepszą koordynację ważnych N! projektów, takich jak sieć NEXUSAUTO, N! Akademia i N! Centrum Wiedzy, a także dalsze możliwości przez N! Biuro Zaopatrzenia.

 

N! Automotive Adriatic składa się z Grupy GMT (Anet, Adel, IST), Gazela, EuroAuto, Debria, Rapidex, Auto Hrvatska, Kriss & Tom, SR Megauto, AutoMilovanovic, Unitrade i Jehona, potwierdzonych wcześniej jako N! Członkowie.

GMT jest obecny na rynku części samochodowych od ponad 27 lat. Niedawno konkurencja zmusiła graczy do optymalizacji zasobów wewnętrznych i przyjęcia elastycznej infrastruktury informatycznej i logistycznej. Ponadto, ze względu na presję cenową i ulepszony portfel produktów, potrzebne jest rozszerzone finansowanie, dlatego na rynku odbywa się coraz więcej działań związanych z fuzjami i przejęciami. Dołączenie do grupy kupującej jest jedną z alternatywnych metod generowania zbiorowej materialności i znajdowania nowych sposobów pracy dla jej członków. Jako członek NEXUS daje to dodatkowy wymiar biznesowi, a globalne i regionalne sojusze w nim dają nam większe szanse na wzmocnienie i zwiększenie naszej konkurencyjności.

Właściciel GMT - Tomaz Gider

Utworzenie lokalnych / regionalnych organizacji działało bardzo dobrze na wielu innych rynkach i cieszę się, że to, teraz standardowe, podejście zostało przyjęte na Adriatyku. Daje to Nexusowi większy udział, a N! Członkowie i Dostawcy skorzystają z najlepszych lokalnych i scentralizowanych inicjatyw.

CFO Nexusa - Thierry Mugnier

 

Źródło: Nexus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).