Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC | MOTOFAKTOR

Nowa kampania marketingowa Castrol MAGNATEC

person Redakcja 1/06/2023

Firma Castrol prowadzi kampanię marketingową w ramach działań promujących środki smarne Castrol MAGNATEC i zwiększających ich znajomość w całej Polsce.

  • Aż 5,9 mln samochodów głównych producentów OEM w całej Polsce (1) można serwisować przy użyciu asortymentu MAGNATEC, dzięki czemu stanowi on wartościową opcję dla większości serwisów samochodowych.
  • Kompleksowy zestaw narzędzi marketingowych wprowadzony w ramach kampanii pomoże dystrybutorom i serwisom wybrać produkt Castrol MAGNATEC najbardziej odpowiedni dla ich klientów.
  • Molekuły DUALOCK w środkach smarnych MAGNATEC przywierają do kluczowych części silnika i tworzą silną barierę ochronną, która zmniejsza zużycie silnika podczas rozruchu oraz zużycie wynikające z zatrzymywania się i ruszania (2).
  • Więcej informacji w polskiej (i nie tylko) branży aftermarketowej i motoryzacyjnej znajdziesz na stronie głównej Motofaktora. Jeśli chcesz być na bieżąco z najważniejszymi wiadomościami z branży – zapisz się na nasz newsletter.

 

Firma Castrol prowadzi kampanię marketingową w ramach szeroko zakrojonych działań promujących środki smarne Castrol MAGNATEC i zwiększających ich znajomość w całej Polsce. Kampania, która potrwa do czerwca 2023 r. pokaże, jak MAGNATEC spełnia wiele różnych specyfikacji producentów OEM, oferując korzyści zarówno dla właścicieli samochodów i kierowców, jak i serwisów.

 

Aż 5,9 mln samochodów głównych producentów OEM w całej Polsce1 można serwisować przy użyciu zaledwie sześciu produktów MAGNATEC. Przyjęcie MAGNATEC jako podstawowych środków smarnych ułatwia serwisom zarządzanie ich zapasami i umożliwia serwisowanie dużej części pojazdów, w tym samochodów Citroen, Fiat, Ford, Kia, Opel, Peugeot i Toyota.

 

Zespoły mikromarketingowe Castrol odwiedzają serwisy samochodowe w całym kraju, aby zaprezentować kluczowe korzyści ze stosowania produktów MAGNATEC i oferowaną przez nie kompleksową ochronę silnika.

 

Kampania obejmuje nowy zestaw narzędzi marketingowych, specjalnie stworzonych, aby pomóc dystrybutorom i serwisom we wprowadzaniu asortymentu Castrol MAGNATEC i jego promowaniu wśród swoich klientów. Nowe materiały to broszury i plansze ścienne, stworzone, aby pomóc mechanikom w doborze odpowiedniego oleju do konkretnego silnika, jak również szablony wiadomości e-mail, plakaty, banery roll-up, naklejki i inne materiały informacyjne mające na celu zwiększenie świadomości klientów dotyczącej tego, jak ważna jest ochrona ich pojazdów przed zużyciem silnika oraz jak MAGNATEC może pomóc im to osiągnąć.

 

Media, marketing cyfrowy i komunikacja w mediach społecznościowych również kierują ruch klientów na dedykowaną stronę docelową, zawierającą bardziej szczegółowe informacje na temat asortymentu Castrol MAGNATEC oraz jego różnych właściwości i zalet.

 

W ostatnich latach gwałtownie wzrosło nasilenie ruchu na drogach, a typowy kierowca zatrzymuje się i rusza nawet 18 000 razy w roku3, co może powodować zużycie silnika samochodu i powoli prowadzić do jego awarii. Castrol MAGNATEC zawiera molekuły DUALOCK, które przywierają do kluczowych części silnika i łączą się ze sobą, tworząc silną barierę ochronną, która radykalnie – bo aż o 50% – zmniejsza zużycie silnika podczas rozruchu oraz zużycie wynikające z częstego zatrzymywania się i ruszania (3).

 

1. Źródło: Olyslager z grudnia 2022 r.
2. Przebadano względem limitu zużycia API SN w teście Sequence IVA oraz limitu ACEA w teście OM646LA.
3. Globalna średnia obliczona na podstawie danych z 50 miast; wskaźnik Castrol MAGNATEC Stop-Start 2014

 

Aby dowiedzieć się więcej o Castrol MAGNATEC, odwiedź stronę kampanii.

 

Źródło: Castrol

user photo

Autor

Redakcja

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).