"Niezawodne" maszyny od P.H.U. Szczepan hitem sieci

person Adrian Januszkiewicz 7/06/2019

Jedna z ulotek reklamowych P.H.U. Szczepan robi od kilku dni furorę w mediach społecznościowych. Motofaktor.pl skontaktował się z firmą, by poznać genezę tej ulotki.

Od ostatnich kilku dni dużą popularnością w mediach społecznościowych cieszy się zdjęcie ulotki firmy P.H.U. Szczepan reklamującej konkretne modele wyważarki i montażownicy do kół marki Redats, na które spółka daje 3 lata gwarancji i możliwość zwrotu, również firmom, po 2 tygodniach testowania bez dodatkowych kosztów, co na ulotce zostało wyraźnie zaznaczone za pomocą liczby “Pi”.

Komentarza w sprawie promocji udzieliła dla Motofaktor.pl Kierownik Marketingu w P.H.U. Szczepan, Pani Karolina Sagan.

Jak zrodził się u Państwa taki pomysł na reklamę z wykorzystaniem liczby "Pi"?

Pracujemy w marketingu internetowym, matematyka to dla nas codzienność. Gdy dostaliśmy informację, że maszyny będą miały 3 lata gwarancji i 14 dni na zwrot prawie od razu skojarzyliśmy liczbę pi. Większość komunikacji wymyślamy podczas burzy mózgów i tak pociągnęliśmy temat. Uznaliśmy, że to “chwyci”. Nie boimy się eksperymentów, a nie oszukujmy się, w warsztatach czy wulkanizacjach nie używa się przesadnie literackiego języka.

Czy za sprawą tej reklamy znacząco wzrosło zainteresowanie opisanymi w niej urządzeniami?

Zdecydowanie tak. Kampania przyniosła nie tylko efekt sprzedażowy (choć dokładnych liczb nie możemy podać), ale również wzbudziła zainteresowanie Internautów. Zdjęcie ulotki z kampanii pojawiło się na takich stronach jak Demotywatory i wielu miejscach na Facebooku.

Czy zdarzyli się klienci, którzy byli oburzeni taką promocją tych urządzeń?

Oczywiście zdarzyli się również tacy klienci, ale były to pojedyncze przypadki. W większości reakcje były zdecydowanie pozytywne. Usłyszeliśmy wiele gratulacji. Naszym Klientom ten pomysł bardzo się spodobał, więc można to uznać za strzał w dziesiątkę. Również obserwując komentarze w social mediach widzimy wiele pozytywnych reakcji.

Promocja jeszcze nie dobiegła końca. Czy jeśli dzięki niej wzrośnie sprzedaż, to zdecydują się Państwo na promocje w podobnej formule na inne produkty?

Nie wykluczamy takiej możliwości, ale tutaj formułę promocji dopasowaliśmy ściśle do reklamowanej oferty. Zresztą, słowo z liczbą “Pi” ma tu dwojakie znaczenie – podkreśla “nie psucie się maszyn”, jak również wyjątkowość oferty na skalę polskiego rynku. Ta wyjątkowość wiąże się z dawaniem więcej, niż wymaga tego polskie prawo. Przypomnę tylko, że klient indywidualny przy zakupach internetowych ma 14 dni na zwrot i 2 lata gwarancji. Niestety ten przywilej nie dotyczy przedsiębiorców, którzy nie mogą zwrócić towarów i dostają tylko rok gwarancji. My wyszliśmy im naprzeciw oferując jednym i drugim 3 lata gwarancji i 14 dni na testy. Jesteśmy tak pewni swojej jakości.

 

Zdjęcia: P.H.U. Szczepan

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl