Forum zostało podzielone na setki spotkań biznesowych typu speed date – by połączyć społeczność i przyspieszyć możliwości biznesowe – oraz warsztaty, które poruszały kluczowe kwestie i umożliwiały swobodną dyskusję pomiędzy członkami społeczności Nexus i ekspertami.
Dyrektor generalny Nexus, Gaël Escribe, nakreślił 6 strategicznych celów globalnego sojuszu na nadchodzące 8 lat, wykraczających poza trwającą rewolucję elektryczną:
Po 2 latach kryzysu COVID-owego firma Nexus jest zachwycona, że może zgromadzić całą swoją społeczność. Forum Biznesu to nie tylko spotkanie biznesowe, to okazja dla branży aftermarketowej do dzielenia się najlepszymi praktykami, wizjami, ambicjami oraz do aktywnego przygotowania przyszłości naszej branży. W tym roku NBF 2022 był również momentem na DZIAŁANIE – powiedział Gaël Escribe.
Po Escribe pojawił się Thierry Mugnier, dyrektor ds. innowacji i finansów Nexusa (CFIO), który przedstawił 3 nowe inicjatywy branżowe oparte na współpracy, które Nexus aktywnie wspiera:
Innowacje będą kluczowym wkładem w pokonanie obecnych i przyszłych wyzwań branży Automotive Aftermarket. Sparker ma na celu ustrukturyzowanie innowacji w tej branży i zapewnienie sukcesu poprzez zgromadzenie wszystkich odpowiednich interesariuszy w skali globalnej w tej samej sieci, łączenie ich i świadczenie dla nich dedykowanych usług – powiedział Thierry Mugnier.
Źródło: Nexus