Nexus podsumował Forum Biznesowe w Wiedniu | MOTOFAKTOR

Nexus podsumował Forum Biznesowe w Wiedniu

8. edycja Nexus Business Forum odbyła się w Wiedniu z udziałem ponad 500 liderów z globalnego motoryzacyjnego rynku części zamiennych.

Forum zostało podzielone na setki spotkań biznesowych typu speed date – by połączyć społeczność i przyspieszyć możliwości biznesowe – oraz warsztaty, które poruszały kluczowe kwestie i umożliwiały swobodną dyskusję pomiędzy członkami społeczności Nexus i ekspertami.

 

Dyrektor generalny Nexus, Gaël Escribe, nakreślił 6 strategicznych celów globalnego sojuszu na nadchodzące 8 lat, wykraczających poza trwającą rewolucję elektryczną:

 

  • Wspierać nowe rodzaje partnerstw z producentami OEM,
  • Rozszerzyć portfolio obecnych dostawców z samych części samochodowych na rozwiązania w zakresie części i usług,
  • Rozpocząć „aktywne zakupy” poprzez konsolidację wolumenów w ramach N! społeczności i inicjować lokalne projekty konsolidacyjne,
  • Docelowo posiadać 25 000 warsztatów marki Nexus w 2025 roku z ulepszoną koncepcją wdrażaną od 2022 roku,
  • Umieścić ludzi na szczycie listy, powiększając Akademię Nexus i w pełni wspierać wspólną inicjatywę Talents4AA,
  • Wzmocnić zaangażowanie Nexusa w zrównoważony rozwój jako problem przekrojowy we wszystkich działaniach i firmach, a także skoncentrować się na wsparciu inauguracji Dnia Klimatu AA.

 

Po 2 latach kryzysu COVID-owego firma Nexus jest zachwycona, że ​​może zgromadzić całą swoją społeczność. Forum Biznesu to nie tylko spotkanie biznesowe, to okazja dla branży aftermarketowej do dzielenia się najlepszymi praktykami, wizjami, ambicjami oraz do aktywnego przygotowania przyszłości naszej branży. W tym roku NBF 2022 był również momentem na DZIAŁANIE – powiedział Gaël Escribe.

 

Po Escribe pojawił się Thierry Mugnier, dyrektor ds. innowacji i finansów Nexusa (CFIO), który przedstawił 3 nowe inicjatywy branżowe oparte na współpracy, które Nexus aktywnie wspiera:

 

  • Talents4AA, w zakresie pozyskiwania i zarządzania talentami,
  • Sparker, ekosystem platformy usług rynkowych sukcesu AA,
  • Dzień Klimatu AA, aby podnieść świadomość i zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju.

 

Innowacje będą kluczowym wkładem w pokonanie obecnych i przyszłych wyzwań branży Automotive Aftermarket. Sparker ma na celu ustrukturyzowanie innowacji w tej branży i zapewnienie sukcesu poprzez zgromadzenie wszystkich odpowiednich interesariuszy w skali globalnej w tej samej sieci, łączenie ich i świadczenie dla nich dedykowanych usług – powiedział Thierry Mugnier.

 

Źródło: Nexus

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).