Nagroda dla corocznego kalendarza „Masters at Work” Helli | MOTOFAKTOR

Nagroda dla corocznego kalendarza "Masters at Work" Helli

Kalendarz ścienny Hella "Masters at Work" zdobył nagrodę za wyjątkową, niepowtarzalną koncepcję.

Praca w warsztacie wymaga pasji i profesjonalizmu. Atrybuty te są niezbędne do osiągnięcia doskonałości dzień po dniu i zagwarantowania, że ​​samochody wrócą na trasę tak szybko, jak to możliwe. Hella doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego wspiera entuzjazm motoryzacyjny na całym świecie poprzez program „Przyjaciel warsztatu”. Firma uosabia to już w swoim corocznym kalendarzu „Masters at Work”.

 

Imponujące fotografie połączone z krótkimi tekstami opartymi mottem „one job, one passion, one world” zapewniają wgląd w wiele niezależnych warsztatów na całym świecie. Ponadto kody QR wydrukowane na tylnej stronie każdego kalendarza zawierają link do krótkich „making-of” filmów nakręconych podczas poszczególnych sesji zdjęciowych – które przenoszą widzów w sam środek akcji. Kalendarz, dzięki unikalnej koncepcji w styczniu tego roku, został nagrodzony Nagrodą Doskonałości Gregora. Jury tej nagrody – jedno z najbardziej prestiżowych konkursów w branży drukarskiej i medialnej – ocenia kalendarze w oparciu o kryteria, w tym tematykę, projekt i produkcję.

Cieszymy się, że udało nam się zdobyć tę nagrodę. Wykorzystujemy tę koncepcję, aby umieścić naszych klientów na pierwszym planie i wizualnie uchwycić ich pasję, która bardzo wyraźnie odróżnia nas od rynkowych partnerów i innych koncepcji.

Head of Marketing Independent Aftermarket - Jörg Harjes

 

Pomysł na kalendarz powstał w ramach strategii komunikacji „Przyjaciel warsztatu”: jesienią 2017 r. Hella zaprosiła niezależne warsztaty do promowania się za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, przedstawiając siebie i swój zespół, swoją lokalizację i specjalne projekty naprawy pojazdów. Jury Hella wybrało następnie dwanaście wybitnych prac jako zwycięzców. Niezależnie od tego, czy w Australii, Południowej Afryce, Meksyku, Brazylii, Indiach, Rosji, Polsce, Francji, Hiszpanii, Niemczech czy Holandii – pasja do samochodów i dbałość o szczegóły znajduje się w centrum uwagi na całym świecie. Widzowie mogą teraz zobaczyć to samo z miesiąca na miesiąc w kalendarzu „Masters at Work”.

 

Źródło: Hella

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).