Musieliśmy stawić czoła wielu wyzwaniom | MOTOFAKTOR

Musieliśmy stawić czoła wielu wyzwaniom

Rozmowa z Wiolettą Pasionek, Marketing Managerem Central Europe z Lumileds Poland.

Podsumowujemy mijający rok i myślimy o planach na 2021. Portal Motofaktor.pl rozmawia z przedstawicielami branży aftermarketowej o tym, jak oceniają ostatnie dwanaście miesięcy 2020 roku, jakie zmiany zaszły w ich firmach i jakie wyzwania stoją przed branżą w nadchodzącym 2021.

 

Na pytania odpowiada Wioletta Pasionek Marketing Manager Central Europe z Lumileds Poland, producenta i dystrybutora oświetlenia samochodowego marki Philips.

Jak oceniają Państwo mijający rok na rynku aftermarketowym?

Z oczywistych względów to był wyjątkowo trudny rok dla nas wszystkich. Na płaszczyźnie globalnej firmy musieliśmy stawić czoło wielu wyzwaniom, od utrzymania dostaw od naszych kooperantów, poprzez produkcję i dystrybucję po kanały sprzedaży.

 

Z jednej strony naszymi odbiorcami są fabryki samochodów, a te jak wiadomo wstrzymywały swoją działalność. Z drugiej to kierowcy, którzy w obliczu epidemii i ryzyka zakażenia przesiedli się do własnych pojazdów. Dziś z perspektywy czasu jesteśmy dumni, że wspólnie daliśmy radę i zdaliśmy ten „niezapowiedziany” egzamin.

 

Osobiście cieszę się, że duży wkład ma fabryka Philips w podłódzkich Pabianicach. To jeden z naszych filarów, w przyszłym roku przypada stulecie istnienia tych zakładów.

Najważniejsze zmiany, jakie zaszły w firmie w mijającym roku to?

Na 2020 rok mieliśmy zaplanowany szereg nowości produktowych, których premiera miała odbyć się na Automechanice we Frankfurcie. Te jak wiadomo zostały odwołane, jednak my we wrześniu rozpoczęliśmy zmiany w ofercie. Można je nazwać rewolucyjnymi, bo nowe żarówki halogenowe wyróżniają się udoskonalonymi parametrami użytkowymi. A to przekłada się na efektywność oświetlenia drogi i poprawia bezpieczeństwo.

 

Drugim naszym ważnym produktem jest linia retrofitów LED. Wciąż przechodzą żmudny etap dopuszczenia do użytku na drogach publicznych, ale nasi inżynierowie systematycznie udoskonalają ich konstrukcje i parametry. Jestem przekonana, że w chwili pełnego debiutu na rynku będzie to kolejny kamień milowy marki Philips w produkcji oświetlenia samochodowego.

Czy coś nowego pojawiło się w ofercie dla mechaników samochodowych?

Nie zapomnieliśmy o mechanikach samochodowych, którym w codziennej pracy towarzyszą lampy warsztatowe. Bardzo cenimy sobie ich uwagi i opinie, czego efektem są dwa zmodernizowane modele. Poprawiliśmy w nich ergonomię użytkowania oraz parametry świetlne.

 

Dla wielu osób zaskoczeniem może być poszerzenie oferty o samochodowe oczyszczacze powietrza. Jego jakość podczas podróży, nawet na niewielkich odcinkach, jest ważna dla naszego samopoczucia, a tym samym bezpieczeństwa na drodze. W tej gamie szykujemy jeszcze jedną nowość w 2021 roku.

 

Obecna sytuacja przeniosła nasze życie do świata cyfrowego, przywykliśmy już do pracy zdalnej i komunikacji on-line. W takiej też formie zorganizowaliśmy doroczne spotkanie z naszymi dystrybutorami. Wirtualnie obecni na nim byli Gosia Rdest i Zachar Zawadzki, którzy swoimi działaniami wspierają markę Philips w komunikacji z użytkownikami.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).