Mój Warsztat – aplikacja, która wspiera Twój biznes | MOTOFAKTOR

Mój Warsztat – aplikacja, która wspiera Twój biznes

O korzyściach wynikających z aplikacji Mój Warsztat mówi właściciel O.K. Serwis Auto Serwis Wyżyny z Bydgoszczy.

W obecnych czasach biznes szuka sprytnych rozwiązań informatycznych wspierających prowadzenie firmy oraz umożliwiających podniesienie wydajności i obniżenie kosztów bieżących.

 

Jednym z takich rozwiązań jest Mój Warsztat, aplikacja stworzona specjalnie dla właścicieli warsztatów samochodowych. Jest prosta i intuicyjna, a dostępne funkcjonalności zostały opracowane na podstawie testów prowadzonych w rzeczywistych warunkach serwisu samochodowego.

O tym, jak wykorzystać aplikację Mój Warsztat do zarządzania serwisem mówi Grzegorz Świątek, właściciel O.K. Serwis Auto Serwis Wyżyny z Bydgoszczy.

Dlaczego zdecydował się Pan na korzystanie z programu Mój Warsztat?

Nie wyobrażam sobie pracy bez wsparcia oprogramowania do zarządzania warsztatem. Wybierając program, kierowałem się głównie jego funkcjonalnością, a nie ceną. Jednak to, że jestem w sieci O.K. Serwis i korzystam z aplikacji Mój Warsztat za darmo, jest dodatkowym atutem. Program jest prosty w obsłudze, a jego dodatkową zaletą jest integracja z katalogiem części Inter-Team, dzięki czemu szybko zamawiam to, czego w danym momencie potrzebuję.

Na jakich etapach obsługi klienta przydaje się Panu program?

Korzystam z niego w całym procesie obsługi klienta: od umówienia wizyty, poprzez wystawienie zlecenia naprawy i kosztorys, aż po zamówienie niezbędnych części. W programie wystawiam także fakturę, czy paragon. Mój Warsztat ułatwia weryfikację wykonanych wcześniej prac, ponieważ mam tu całą historię napraw. Jest to szczególnie istotne przy obsłudze floty. Bardzo przydatną i praktyczną opcją jest możliwość kontaktu z klientem za pomocą maili, czy smsów. Program umożliwia również szybką sprzedaż bezpośrednią, bez wykonywania usługi naprawy.

Czy Mój Warsztat wspiera Pana w zarządzaniu czasem?

Oczywiście! Pozwala mi szybko reagować i umawiać innego klienta, gdy ktoś nagle rezygnuje z usługi lub po prostu się nie pojawia. Czynności wcześniej czasochłonne, takie jak rozliczanie materiałów, gazu do klimatyzacji, czy płynów w opakowaniach zbiorczych, teraz zajmują mi o wiele mniej czasu. Dzięki raportowaniu stanów magazynowych, wiem kiedy zamówić towar najbardziej rotujący i zapewnić przez to ciągłość napraw.

Czy zarządzanie pracownikami stało się łatwiejsze?

Jak najbardziej tak. Mogę efektywnie planować pracę i rozliczać z wykonanych zadań. Jest to korzystne dla każdego, ponieważ wynagradzam moich pracowników także w systemie premiowym. Mogę również ekspresowo rozliczać osoby zatrudnione w biurze, które pracują zmianowo.

W jaki sposób Mój Warsztat przydaje się do rozliczeń finansowo-podatkowych firmy?

Od początku wykorzystuję program do wystawiania paragonów i faktur. Wysyłam pliki JPK i nie mam żadnych uwag od księgowej.

Które funkcje programu wykorzystuje Pan najczęściej?

Korzystam ze wszystkich, najczęściej jednak wystawiam faktury, paragony i zlecenia. Nie mógłbym się także obejść bez kalendarza i modułu zamawiania części. Obecnie wykorzystuję również opcję przechowalni opon.

Czy poleciłby Pan Mój Warsztat osobom, które go jeszcze nie znają lub wahają się, czy warto?

Warto! Program jest naprawdę łatwy w obsłudze. Przyspiesza pracę, daje kontrolę nad pracownikami. Zawsze wiem, co dzieje się w firmie, ponieważ mam dostęp do aplikacji on-line. Mój Warsztat to program kompleksowy i na tyle elastyczny, że każdy skonfiguruje go do swoich potrzeb.

Jak ocenia Pan wsparcie Inter-Team dla użytkownika programu?

Firma Inter-Team nie zostawia nikogo bez pomocy przy obsłudze tego programu. I choć jest on bardzo intuicyjny, zawsze kiedy trzeba, mogę liczyć na pomoc Regionalnego Opiekuna Sieci Warsztatów. Jestem zadowolony, że moje potrzeby są brane pod uwagę. Bo grunt to zaufanie i szybkie działanie!

 

Artykuł sponsorowany przez Inter-Team

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).