Moderator i pierwsi prelegenci Aftermarket Forum 2019 | MOTOFAKTOR

Moderator i pierwsi prelegenci Aftermarket Forum 2019

Roberto Dal Corso będzie moderatorem Aftermarket Forum 2019. Z kolei Mike Yu, Devindran Ramanathan, Ralf Zimmerman, Marcelo Gabriel i Zoran Nikolic pierwszymi prelegentami.

Do Aftermarket Forum 2019 (16-17 kwietnia br.) coraz bliżej. W związku z tym firma Wolk After Sales Experts oficjalnie przedstawiła moderatora oraz pierwszych prelegentów tego wydarzenia, którzy zaprezentują swoje unikalne perspektywy na rynkach regionalnych.

 

Trzecia edycja Aftermarket Forum 2019 rozpocznie się 17 kwietnia w hotelu Marriott we Frankfurcie nad Menem w Niemczech pod kierownictwem Roberto Dal Corso. Jest on ekspertem od rozwoju branży motoryzacyjnej, o sprawdzonych osiągnięciach na rynku części zamiennych do pojazdów użytkowych. Prowadzi marketing, marketing produktów, rozwój biznesu i organizacje sprzedaży w regionie EMEA. Pracując w ponad 35 krajach na całym świecie, wygenerował ponad 1 miliard euro dodatkowych przychodów dla organizacji rynku wtórnego. Obecnie Roberto Dal Corso jest członkiem zarządu NBC Global AG z siedzibą w Zug w Szwajcarii, a także założycielem Dal Corso Group specjalizującym się w doradztwie, szkoleniach z zakresu rozwoju liderowania i zarządzania dla motoryzacyjnego aftermarketu.

Roberto Dal Corso

Jako nasz wieloletni partner sieciowy, Roberto Dal Corso był naszym pierwszym wyborem do prowadzenia tego ważnego wydarzenia. Natrafia na osoby, które zadają właściwe pytania i wiedzą, jak odebrać kluczowe zwroty w odpowiedziach. Jego międzynarodowe doświadczenie - zarówno prywatne, jak i profesjonalne - oprócz jego żywej osobowości czyni go naturalnym kandydatem na moderatora Aftermarket Forum 2019: Going global!.

dyrektor zarządzający Wolk After Sales Experts - Antti Wolk

Chiny

Jeśli myślisz „globalnie”, to myślisz także o Chinach. W końcu jest to największy wschodzący rynek motoryzacyjny na świecie. Goście Aftermarket Forum będą mogli to zobaczyć oczami Mike’a Yu, menedżera z doświadczeniem w pracy dla lokalnych i międzynarodowych firm działających w Chinach i Azji, takich jak Continental, Borg Warner czy ZF. Yu jest obecnie strategicznym doradcą Nexus Automotive i dyrektorem generalnym iRM eCommerce z siedzibą w Szanghaju.

Mike Yu

Azja Południowo-Wschodnia

Azja to nie tylko Chiny, Japonia czy Korea. Najlepszą osobą, która opisze to zróżnicowane środowisko biznesowe, jest Devindran Ramanathan, który zdobył 30 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej w Malezji, Wielkiej Brytanii i regionie ASEAN. W tym czasie Ramanathan pracował z globalnymi markami, dystrybutorami, franczyzami i dostawcami usług posprzedażnych; specjalizuje się w operacjach posprzedażowych w łańcuchu wartości, w tym w imporcie, dystrybucji i sprzedaży detalicznej.

Devindran Ramanathan

Bliski Wschód

A co z Bliskim Wschodem? Czy to naprawdę okazja biznesowa i jak poruszać się po ogromnych różnicach w kulturze biznesu? Ralf Zimmermann odpowie na te pytania i wiele innych, bazując na swoim ponad 6-letnim doświadczeniu w Al-Futtaim Group w Dubaju. Przedtem
Zimmermann spędził prawie ćwierć wieku z Toyotą w Niemczech i innych krajach europejskich.

Ralf Zimmermann

Ameryka Południowa

Ameryka Południowa to duży i zróżnicowany kontynent z unikalnymi rozwiązaniami, takimi jak pojazdy ze zmiennymi paliwami. Marcelo Gabriel będzie przewodnikiem dla tego regionu. Gabriel jest szefem badań rynkowych i wywiadu biznesowego w Automotive Intelligence Central (CINAU) w Brazylii. Wcześniej był on dyrektorem posprzedażowym w Ameryce Południowej dla Meritora i Federal-Mogul, z pełną odpowiedzialnością za P&L.

Marcelo Gabriel

Europa

Od Islandii po Rosję i Turcję. Od Norwegii po Portugalię i Maltę. To jest Europa – siedziba wiodącego na świecie jednolitego rynku, producentów części, dystrybutorów części, międzynarodowych grup handlowych i oczywiście producentów pojazdów. Domowy region Wolk After Sales Experts zostanie opisany przez Zorana Nikolica, dyrektora zarządzającego w Wolk After Sales Experts.

Zoran Nikolic

Myślenie globalne stało się imperatywem dla operatora rynku motoryzacyjnego, dlatego pierwszym krokiem do tego celu jest gromadzenie informacji i tworzenie sieci. Naszą ambicją, jako organizatora Forum Aftermarket 2019, jest zapewnienie obu tych rzeczy przez szerokie portfolio globalnych kontaktów.

- Antti Wolk

 

Tymczasem coraz więcej firm decyduje się na aktywne uczestnictwo w Aftermarket Forum 2019. Faurecia Service jest nowym partnerem wydarzenia. Podczas gdy marka Faurecia jest dobrze znana w branży motoryzacyjnej, Faurecia Service jest firmą spinoff założoną w 2017 roku z naciskiem na niezależny aftermarket.

 

Wolk After Sales Experts zachęca do udziału w forum. Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia .

 

Źródło: Wolk After Sales Experts

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).