Po raz piąty od sześciu lat konsumenci wybrali Mekonomen jako najsilniejszą markę w branży. Według nowo powołanej szefowej marketingu Mekonomen Sweden, Sofii Willuhn, to zespół i skupienie się na klientach przyczyniły się do sukcesu:
Mekonomen ma długą historię strategicznego budowania marki i rozwoju biznesu, z naciskiem na klienta. Jesteśmy dużą firmą i liderem na rynku, dlatego ważne jest, aby nadal stawiać wyzwania i słuchać klientów. Mamy niesamowity zespół w całym łańcuchu, od tych, którzy codziennie spotykają się z klientami, do kreatywnych marketerów, którzy budują markę każdego dnia.
szefowa marketingu Mekonomen Sweden - Sofia Willuhn
Nagroda oparta jest na badaniu przeprowadzonym przez firmę badawczą Evimetrix, a wyniki wskazują, jak popularna i rozpoznawalna jest marka wśród konsumentów. W tym roku ponad 6200 konsumentów przesłało recenzje około 500 marek w prawie 40 branżach. Według badań marek własnych Mekonomen ponad 40% szwedzkich właścicieli samochodów twierdzi, że Mekonomen jest pierwszym wyborem na pytanie „Jakie sieci warsztatów znasz?”.
Przypominamy, że szwedzka Grupa Mekonomen, należąca do amerykańskiego LKQ Corporation, jest od ponad roku właścicielem polskiej sieci dystrybucyjnej Inter-Team.
Źródło: Mekonomen