MEKO wzmacnia rozwój marek własnych | MOTOFAKTOR

MEKO wzmacnia rozwój marek własnych

MEKO powołało nowy dział, którego zadaniem będzie wzmocnienie oferty marek własnych na wszystkich rynkach, na których działa dystrybutor.

MEKO od lat oferuje marki własne części zamiennych i akcesoriów samochodowych, które wspierają warsztaty w prowadzeniu bardziej rentownej działalności, a kierowcom umożliwiają tańsze utrzymanie auta. To m.in. marki Promeister, Carwise i Kraft.

Dzięki zwiększeniu zaangażowania w rozwój marek własnych oraz utworzeniu nowego działu, MEKO będzie mogło zaoferować jeszcze atrakcyjniejszy asortyment we wszystkich ośmiu krajach, w których Grupa jest obecna.

Ten krok nie jest przypadkowy. To bezpośrednia odpowiedź na to, co obserwujemy w warsztatach i filiach. Zapotrzebowanie na nasze marki rośnie, a my chcemy być blisko naszych klientów – niezależnie od ich potrzeb. Jednocześnie marki własne to wyraźna szansa na rozwój i element naszej długofalowej strategii budowania silniejszego MEKO. Henrik Pettersson, dzięki swojemu doświadczeniu, to idealna osoba do pokierowania tym procesem” – mówi Pehr Oscarson, prezes i dyrektor generalny MEKO.

Henrik Pettersson pełni obecnie funkcję szefa działu kategorii w szwedzkich strukturach MEKO – stanowisko to zajmuje od 2018 roku. Odpowiadał w nim za rozwój i dostarczanie produktów dla sieci warsztatowych MECA i Mekonomen w Szwecji, Norwegii i Finlandii. Wcześniej był dyrektorem operacyjnym w TOOLS Sverige – czołowym dostawcy narzędzi, urządzeń i wyposażenia dla profesjonalnych użytkowników.

Marki własne MEKO mają już silną pozycję, ale nadal widzimy potencjał wzrostu w wielu kategoriach. Naszym celem jest stać się jeszcze atrakcyjniejszym partnerem dla klientów, bo wiemy, że nasze produkty pomagają warsztatom zwiększać przychody w dłuższej perspektywie. Cieszę się, że razem z zespołem MEKO w różnych krajach będziemy rozwijać naszą ofertę i jeszcze bardziej ją udoskonalać” – mówi Henrik Pettersson.

MEKO jest obecne w ośmiu krajach, posiada 600 filii i obsługuje 20 000 warsztatów, w tym 4 500 działających pod markami własnymi. Wśród  hurtowni i marek warsztatowych należących do MEKO znajdują się m.in.: Mekonomen, MECA, Balti Autosaad, BilXtra, FTZ, Fixus, Inter-Team, Koivunen i Sørensen og Balchen.

Źródło: MEKO

 

Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google:

belka Wiadomości Google