MEKO nawiązuje partnerstwo z Goodyear | MOTOFAKTOR

MEKO nawiązuje partnerstwo z Goodyear

MEKO przyspiesza rozwój biznesu w segmencie opon i nawiązuje strategiczne partnerstwo z Goodyear, jednym z największych producentów opon na świecie.

Partnerstwo z Goodyear ma zapewnić efektywną dystrybucję opon w regionie nordyckim, umacniając pozycję MEKO w jednym z kluczowych segmentów wzrostu na rynku wtórnym.

Jessica Tjulander, Dyrektor ds. Sprzedaży Hurtowej w MEKO
Jessica Tjulander, Dyrektor ds. Sprzedaży Hurtowej w MEKO

W MEKO dostrzegamy ogromny potencjał wzrostu na rynku opon i intensyfikujemy nasze działania, aby zaoferować właścicielom pojazdów wyjątkowy wybór zarówno samych opon, jak i rozwiązań serwisowych. Większa masa pojazdów elektrycznych oraz rosnące wymagania dotyczące osiągów sprawiają, że konieczna jest poprawa jakości i trwałości opon. Dzięki naszej inicjatywie zapewniamy długoterminową jakość, efektywną dystrybucję i doskonały serwis na naszych rynkach w Europie Północnej” – mówi Jessica Tjulander, Dyrektor ds. Sprzedaży Hurtowej w MEKO.

Obecnie  MEKO sprzedaje około 700 000 opon rocznie w krajach nordyckich. Celem jest osiągnięcie poziomu 1 miliona opon do 2026 roku oraz zwiększenie przychodów z 750 milionów SEK do 1 miliarda SEK do końca 2026 roku.

MEKO posiada bogate doświadczenie w branży oponiarskiej na różnych rynkach. Wykorzystując nasze doświadczenie i nawiązując współpracę z Goodyear, robimy teraz kolejny krok w krajach nordyckich, aby jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję na rynku opon. Dla nas kluczowe jest, aby nasi partnerzy podzielali nasze innowacyjne podejście i dostrzegali nowe możliwości rozwoju. W Danii zajmujemy wiodącą pozycję w branży oponiarskiej, a dzięki naszemu doświadczeniu oraz współpracy z Goodyear jesteśmy gotowi do dalszej ekspansji i zwiększenia skali działalności w Szwecji, Norwegii i Finlandii” – mówi Jessica Tjulander.

Źródło: MEKO

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google