Marketparts.com doświadczył gwałtownego wzrostu zapytań o subskrypcje w okresie lockdownu.
Kilka miesięcy po oficjalnej premierze, Marketparts.com, platforma sprzedażowa B2B dedykowana producentom i dystrybutorom części motoryzacyjnych (do samochodów osobowych, ciężarówek i motocykli) wykazała pierwszy sukces modelu swojego działania.
Już 300 subskrybentów w Europie i na świecie
Działający od stycznia 2020 r. Marketparts ma już 300 subskrybentów, połowę z Europy i połowę z pozostałych części globu. Stanowią oni 75% rynku samochodów osobowych i lekkich pojazdów dostawczych oraz 25% rynku pojazdów użytkowych. Zdecydowana większość z nich (85%) to dystrybutorzy, reszta to producenci części i podzespołów, bardzo zainteresowani możliwością docierania do rynków lokalnych, w 100% za pomocą kanałów cyfrowych.
Obniżona cena subskrybcji
Okres lockdownu to także czas dla wszystkich graczy z branży motoryzacyjnej, aby zastanowić się nad nowymi kanałami zakupów i sprzedaży części zamiennych.
Zauważyliśmy ponad 50% wzrost liczby zapytań o wersję próbną naszej platformy. Zdajemy sobie sprawę, że ta niestabilna sytuacja utrzyma się jeszcze przez kilka miesięcy. Na ten okres, obniżyliśmy opłaty za subskrypcję naszej platformy, aby umożliwić jak największej liczbie kupujących korzystanie z niej w celu efektywnego wyszukiwania i zakupów produktów szybko rotujących z ofert kluczowych, międzynarodowych, certyfikowanych graczy.
Christophe Riberolle
Dyrektor Generalny Marketparts.com
Marketparts.com połączył już kupujących i sprzedających z 35 krajów na pięciu kontynentach. Platforma chce podwoić swoją ofertę i do końca roku pozyskać 300 nowych dostawców, w tym około 20 renomowanych producentów części.
Źródło: Marketparts.com
Autor
Adrian Januszkiewicz