Marka Shell Helix znów z Laurem Konsumenta | MOTOFAKTOR

Marka Shell Helix znów z Laurem Konsumenta

Marka Shell Helix znów została uhonorowana wyróżnieniem "Laur Konsumenta" w kategorii oleje silnikowe i środki smarne.

Laur Konsumenta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17 lat plebiscytu, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na krajowym rynku produktów i marek. Podstawę oceny stanowią opinie klientów, zebrane w sondażach telefonicznych oraz internetowych.

 

Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce nas doceniają i po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i renomowanych wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Wyróżnienie w postaci kolejnego Lauru Konsumenta ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ oceny dokonują klienci – konsumenci recenzowanych produktów. To oni wybierają marki, rozwiązania oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia, a nagroda jest wyrazem ich zaufania. Dlatego tego typu uznanie stanowi silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.

Źródło: Shell

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).