Laur Konsumenta to jeden z najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w Polsce. Przyznawany jest w wyniku przeprowadzanego od 17 lat plebiscytu, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na krajowym rynku produktów i marek. Podstawę oceny stanowią opinie klientów, zebrane w sondażach telefonicznych oraz internetowych.
Bardzo się cieszymy, że konsumenci w Polsce nas doceniają i po raz kolejny uznali markę Shell Helix za jedną z najbardziej rozpoznawalnych i renomowanych wśród olejów silnikowych do samochodów osobowych. Wyróżnienie w postaci kolejnego Lauru Konsumenta ma dla nas szczególne znaczenie, ponieważ oceny dokonują klienci – konsumenci recenzowanych produktów. To oni wybierają marki, rozwiązania oraz usługi, które z ich perspektywy najbardziej wyróżniają się na polskim rynku oraz są godne polecenia, a nagroda jest wyrazem ich zaufania. Dlatego tego typu uznanie stanowi silną rekomendację dla innych kierowców i ważny element w budowaniu wizerunku marki – powiedział Łukasz Radzymiński, Dyrektor Sprzedaży w dziale olejowym Shell Polska.
Źródło: Shell