Celem Leasys jest oferowanie w głównych krajach europejskich najszerszej gamy zaawansowanych rozwiązań w zakresie wynajmu długoterminowego i zarządzania flotą. Wszystkie wprowadzane produkty dostępne są na rynkach europejskich i „gotowe do użycia” dla wszystkich marek Stellantis.
Leasys opracowała katalog innowacyjnych, elastycznych i mogących zadowolić klienta produktów i usług, poprzez rozwiązania wynajmu dostosowane do jego potrzeb. Takie podejście, wyraźnie zorientowane na klienta dało początek unikalnym w sektorze produktom, takim jak Be Free, rozwiązanie wynajmu długoterminowego, które pozwala na zwrot samochodu po roku bez kar; Leasys Miles, pierwsza formuła wynajmu długoterminowego pay-per-use, która pozwala płacić tylko za przejechane kilometry; oraz Leasys PRO, który oferuje pojazdy użytkowe dostosowane do potrzeb klienta.
Ponadto rozwiązania zaprojektowane przez Leasys ułatwiać mają przejście do transformacji ekologicznej poprzez coraz bardziej zintegrowane i ekologiczne formuły mobilności, czego dowodem jest formuła wynajmu UNILIMITED z nieograniczoną liczbą kilometrów, przeznaczona dla produktów ekologicznych. Wszystkie rozwiązania Leasys można wzbogacić o zestaw usług takich jak: ubezpieczenie OC, od kradzieży i pożaru, pomoc drogowa, przeglądy zwykłe i nadzwyczajne, serwis opon, samochód zastępczy oraz usługa infomobilności I-Care, umożliwiająca zdalne monitorowanie pojazdu, a tym samym naprawdę beztroską jazdę.
Dzięki odpowiedniemu zespołowi profesjonalistów, Leasys zapewnia menedżerom flot celowane usługi doradcze, które mają wspierać ich w zwiększaniu efektywności zarządzania flotą. W tym celu udostępniona została platforma cyfrowa MyLeasys, która pozwala na zdalny, globalny i dynamiczny wgląd w całą flotę pojazdów i zawarte w niej usługi.
Klienci mogą również korzystać na smartfonach i tabletach z aplikacji Umove, która zapewnia szybki i intuicyjny dostęp do całego ekosystemu produktów i usług mobilnych Leasys. Zarządzanie mobilnością zrównoważoną i elektryczną staje się proste dzięki geolokalizacji stacji ładowania.
To tylko kilka małych, ale znaczących przykładów inwestycji Leasys w proces transformacji cyfrowej. Udostępnione zostały cyfrowe punkty styku, aby zapewnić natychmiastowe, kompleksowe i angażujące doświadczenie, zarówno dla klientów prywatnych, jak i menedżerów floty.
Należy także pamiętać, że oferta Leasys ma być coraz bardziej dostępna dzięki rosnącemu cyfrowemu doświadczeniu klienta z kompleksowym procesem zakupu online. Poprzez platformę cyfrową użytkownik będzie mógł uzyskać dostęp do spersonalizowanej oferty, a następnie szybko i łatwo zdecydować się na przystąpienie do niej z zacisza domowego.