W Europie powstało już 600 autoryzowanych punktów sprzedaży i serwisów Leapmotor, jednej z najszybciej rozwijających się chińskich marek pojazdów elektrycznych (EV).
Ten kamień milowy to efekt serii strategicznych powołań i partnerstw wprowadzonych w życie zgodnie z europejskim planem rozwoju Leapmotor, którego realizacja rozpoczęła się w drugiej połowie 2024 roku. Do końca 2025 roku Leapmotor zamierza przekroczyć liczbę 700 lokalizacji na największych rynkach europejskich (G10) oraz w kluczowych krajach będących importerami, umacniając swoją pozycję jako czołowego dostawcy pojazdów elektrycznych w Europie.
„Ten szybki rozwój podkreśla nasze zaangażowanie w budowanie ukierunkowanego na klienta ekosystemu pojazdów elektrycznych w Europie. Nie tylko zwiększamy naszą obecność, ale również zapewniamy, że właściciele pojazdów Leapmotor będą mogli korzystać z kompleksowego wsparcia i obsługi, gdziekolwiek się znajdą” – powiedział Danilo Annese, dyrektor ds. operacji handlowych w Europie w Leapmotor International.
Strategiczny rozwój Leapmotor opiera się na budowie solidnej sieci sprzedaży i serwisów – co zapewnia klientom szybkie, niezawodne i lokalne wsparcie. Dzięki obecnej i planowanej ekspansji, średni czas dojazdu do punktu sprzedaży i serwisu Leapmotor w całej Europie spadnie poniżej 25 minut. Ta bliskość zwiększa wygodę klientów, buduje zaufanie do marki oraz wspiera szybszy czas reakcji serwisu oraz dostępność części – co jest kluczowe dla zwiększania pozytywnych doświadczeń związanych z posiadaniem samochodu elektrycznego.
W Polsce Leapmotor zadebiutował pod koniec lutego br. i od tego czasu sukcesywnie rozwija swoją sieć dilerską, otwierając kolejne autoryzowane punkty sprzedaży i serwisy. Obecnie, po otwarciu w maju br. kolejnej lokalizacji, dilera „Fijałkowski” Stanisław Fijałkowski Sp. z o.o., mieszczącej się w Jastrzębiu Zdroju, przy ul. Armii Krajowej 70, sieć dilerska marki Leapmotor w Polsce liczy obecnie już 14 autoryzowanych przedstawicielstw.
W ciągu ostatnich dwóch tygodni, marka Leapmotor ogłosiła wejście na siedem nowych rynków europejskich, umacniając swoją obecność dzięki prestiżowym partnerstwom:
• Irlandia: Leapmotor nawiązał współpracę z firmą Gowan Auto, wiodącym dystrybutorem motoryzacyjnym i członkiem Grupy Gowan celem rozpoczęcia działalności w Irlandii. Gowan Auto, będący już importerem wszystkich marek Stellantis oraz Hondy, będzie prezentować markę Leapmotor w nowoczesnym Centrum Dystrybucyjnym w Citywest w Dublinie. Klienci w Irlandii będą mogli zakupić samochód miejski T03 oraz model C10, dostępny zarówno w wersji elektrycznej (BEV), jak i w wersji REEV, począwszy od września 2025 roku.
• Czechy, Słowacja, Słowenia, Węgry i Chorwacja: rozwijając współpracę z Emil Frey Group, jednym z najbardziej doświadczonych i rozpoznawalnych
sprzedawców detalicznych samochodów w Europie, Leapmotor rozszerza obecność o pięć kolejnych rynków. Emil Frey, który jest już oficjalnym importerem w Szwajcarii, wykorzysta swoją szeroką sieć sprzedaży i obsługi posprzedażnej, by zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi i dostępność oferty Leapmotor.
• Bułgaria: marka Leapmotor podpisała umowę z firmą SFA Automotive LTD, zaufanym dystrybutorem marek Stellantis. Wprowadzenie marki na rynek
bułgarski obejmie modele T03 i C10, wspierane przez dynamicznie rozwijającą się sieć sprzedaży i punktów serwisowych.
Strategia Leapmotor w Europie opiera się na bliskości klienta i szerokim zasięgu, zapewniając każdemu kierowcy dostęp do profesjonalnego wsparcia. Podejście to nie
tylko zwiększa satysfakcję użytkowników, ale także przyspiesza przejście na elektromobilność, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących. W miarę rozszerzania działalności w Europie, marka Leapmotor pozostaje wierna swojej misji: oferować najnowocześniejsze technologie EV, doskonały stosunek jakości do
ceny oraz bezproblemowe doświadczenie posiadania samochodu.
Źródło: Leapmotor
Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google: