Książka nt. zwiększania efektów szkoleń w branży moto już dostępna | MOTOFAKTOR

Książka nt. zwiększania efektów szkoleń w branży moto już dostępna

Motomarketing.pl wydał książkę pod tytułem "Jak zwiększać efektywność szkoleń? Poradnik dla szefów i działów HR".

To szef jest odpowiedzialny za rozwój swojego zespołu. Jego ludzie uczestniczą w szkoleniach przygotowanych przez różne firmy, sieci, dystrybutorów i producentów części zamiennych, opon itd. Ale ani trener, ani organizator edukacji, ani opiekun sieci, nie są w stanie w pełni kontrolować tego, czy i jak uczestnik kursu wykorzysta pozyskane kompetencje.

I to jest właśnie rola przełożonego, który w książce znajdzie proces opracowany przez Motomarketing.pl – około dwudziestu konkretnych kroków, by najlepiej spożytkować dostępne szkolenia, rozwijając swoich ludzi oraz wzmacniając własną firmę.

Motomarketing.pl - Maciej Matczak

 

Wiele projektów rozwojowych, zresztą nie tylko szkoleniowych mogłoby przynieść lepsze rezultaty, gdyby szef zaangażował się w rozwój swoich ludzi. Gdyby zachęcał ich do wykorzystywania wiedzy i umiejętności, które posiedli na kursach, czy to internetowych, czy odbywających się na sali. Zachęcanie i angażowanie to jedno, a wiedza, co ma robić szef i jego pracownik, to drugie.

I w książce pokazujemy ten konkret.

- Maciej Matczak

 

Oczywiście w firmie naturalne jest wdrażanie kompetencji, bez których nie obejdzie się w codziennej pracy, szczególnie umiejętności technicznych. Ale znacznie trudniej jest w pełni stosować techniki sprzedażowe, dotyczące obsługi klienta lub menedżerskie.

Aby czytelnicy mogli od razu zastosować w praktyce wiedzę z książki, pokazujemy, jak może wyglądać wdrożenie naszego procesu na przykładzie szkolenia prawnego z rękojmi i gwarancji. Mamy dwóch bohaterów, szefa i pracownika obsługi klienta, którzy przechodzą ten proces wraz z czytelnikiem.

- Maciej Matczak

 

Nakład publikacji jest ograniczony, gdyż została ona wydana głównie dla sieci ASO Forda oraz serwisów Premio współpracujących z firmą Goodyear, i dzięki zaangażowaniu tych marek. Ale istnieje możliwość zakupu pojedynczych egzemplarzy lub zamówienia wydania dla swojej sieci dystrybucji lub partnerów handlowych (nie tylko dla warsztatów). Książkę można nabyć na stronie www.motomarketing.pl.

 

Źródło: Motomarketing.pl

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).