Konkurs marki Breck "Zmontuj nagrodę"

person Adrian Januszkiewicz 4/03/2019

Ruszył wielki konkurs marki Breck "Zmontuj nagrodę". Zwycięzca odjedzie efektownym Seatem Ibizą.

Bezpieczeństwo na drodze to jedna z tych wartości, jakimi w swojej działalności kieruje się firma Lumag, producent klocków marki Breck. Hamulce muszą być wykonane precyzyjnie, działać w każdych warunkach i nigdy nie mogą zawieść. Walka o bezpieczeństwo na drodze zaczyna się dużo wcześniej, już na etapie produkcji klocków hamulcowych. W dbałości o ich najwyższą jakość.

Mamy ponad 30-letnie doświadczenie w branży i zwracamy bardzo dużą uwagę na proces produkcji naszych klocków. Postawiliśmy jakiś czas temu na to, co nas na polskim rynku mocno wyróżnia, czyli na przewagę technologiczną. Jesteśmy na bieżąco ze wszystkimi nowinkami, jakie pojawiają się w naszej dziedzinie. Inwestujemy we własny Dział Badań i Rozwoju, w kadry i w wyposażenie. I to przynosi efekty, to się przekłada na jakość w produkcji. Łukasz Żak szef marketingu firmy Lumag z Budzynia, producenta klocków Breck

 

Przy produkcji klocków tej marki zwraca się uwagę na najdrobniejsze szczegóły. Powstał specjalny System Compress Control, który pozwala kontrolować jakość produktów Breck. System ten gwarantuje, że każdy ze składników użyty do tzw. mieszanki ciernej, zawsze będzie występował w identycznej ilości. Drugim ważnym czynnikiem jest proces prasowania, który w przypadku klocków hamulcowych Breck jest wykonany wyłącznie na liniach automatycznych. Takich, które dysponują automatycznym naważaniem materiału ciernego i międzywarstwy, łącznie z ich rozprowadzaniem, które ma na celu zapewnienie jednakowej grubości obu warstw. Zapewnia też jednakową gęstość materiału ciernego oraz kontrolę istotnych parametrów procesu (temperatury, czasu, ciśnienia). Finalnie otrzymujemy powtarzalne produkty bardzo wysokiej jakości.

Wiemy, że jakościowo nasze produkty nie ustępują zagranicznej konkurencji, a dodatkowo są atrakcyjniejsze cenowo. Przekonali się, o tym nasi kontrahenci z zagranicy, gdzie sprzedajemy aż 80 procent naszych produktów. Teraz mocniej zwracamy się ku rodzimemu rynkowi, chcemy by polski klient też przekonał się o jakości naszej oferty. Stąd właśnie pomysł na konkurs "Zmontuj nagrodę", dotyczący klocków hamulcowych Breck. Łukasz Żak

 

W pierwszej odsłonie tego konkursu, przesłanie reklamowe odnosi się do hiszpańskiego konkurenta polskich klocków. Jak wypada porównanie? Ano “przytarliśmy Hiszpanom rogi” – jak głosi hasło tej kampanii, w której nie brakuje humoru i żartu. W jednej z kreacji reklamowych widzimy szarżującego czarnego byka, a umieszczony obok slogan głosi: “Hamulce po byku do hiszpańskich aut”.

My to wiemy, że mamy lepszy produkt od konkurencji, ale trzeba jeszcze umieć o tym opowiedzieć. Postawiliśmy na humor i zabawę, w której trochę puszczamy oko, bawimy się konwencją, żartujemy i lekko podszczypujemy rywali. W kampanii możemy sobie na to pozwolić, choć mamy świadomość, że na rynku walka konkurencyjna trwa zupełnie na poważnie. Jakub Twaróg dyrektor kreatywny z agencji GTO, która jest pomysłodawcą kampanii

 

Pomysł na sukces sprzedażowy marki Breck jest prosty: trzeba klienta zapoznać z produktem, a jak już go pozna, to sam się do niego przekona. Wystarczy że pozna jego przewagi. Jakie?
W stosunku do hiszpańskiego konkurenta:

 

  • 40 procent niższe zużycie klocków podczas hamowań typu autostradowego;
  • 25 procent niższe zużycie klocków w jeździe miejskiej;
  • Droga hamowania ze 120 do 80 km/h – krótsza o 6 metrów przy­ 80 barach.

 

Powyższe wyniki potwierdzają badania porównawcze, które wykonano w skali rzeczywistej, w warunkach laboratoryjnych. To bardzo mocne argumenty przemawiające za polskim producentem.

 

Do zakupu Brecka i wzięcia udziału w konkursie zachęca też polski rajdowiec, Krzysztof Hołowczyc, który jest “twarzą” marki.

Na podstawie badań rynkowych, jakie zrobiliśmy dla naszych produktów, podjęliśmy decyzję, że przy kreowaniu wizerunku marki Breck postawimy na marketing sportowy. Wybraliśmy Krzysztofa Hołowczyca, bo sporty samochodowe są nam szczególnie bliskie. I był to strzał w dziesiątkę. Idealnie pasuje do naszego przekazu, w którym chcemy pokazać rodakom, że polska firma także potrafi zrobić produkt światowej jakości. Łukasz Żak

 

Konkurs marki Breck “Zmontuj nagrodę” kusi znakomitymi nagrodami, między innymi Seatem Ibizą. Co jeszcze można wygrać? 10 kart przedpłaconych o wartości 1000 złotych oraz 100 pakietów bezpieczeństwa o wartości 250 złotych. Co trzeba zrobić by wziąć udział w konkursie i ruszyć w drogę własnym Seatem? Wystarczy kupić dowolne klocki hamulcowe Breck, zachować paragon i wypełnić formularz konkursowy na stronie breck.pl, gdzie trzeba odpowiedzieć na dwa proste pytania. Oceniana będzie poprawność i kreatywność odpowiedzi udzielonych przez uczestników.

 

Konkurs trwa do 31 marca 2019 roku. Wtedy skończy się jego pierwszy etap, ale organizatorzy zapewniają, że natychmiast ruszy następna odsłona konkursu. Jeśli komuś się nie poszczęści tym razem, to nic straconego. W kolejnych etapach akcji znów będą nagrody do wygrania i ponownie nagrodą główną będzie efektowny samochód.

Będzie jeszcze dużo zabawy, będziemy się odnosić do naszej konkurencji także w innych krajach i znów puszczać oko do klientów, by wybierali nasz, polski produkt, bo jest jakościowo lepszy i w lepszej cenie. To po co przepłacać, prawda? Jakub Twaróg

 

Marka Breck powstała w 2003 roku. Jej sukces jest związany z innowacyjną technologią wytwarzania i najwyższej jakości składnikami, z których firma Lumag tworzy klocki hamulcowe. W ultranowoczesnej fabryce materiałów ciernych w Budzyniu, na powierzchni blisko 19 tysięcy metrów kwadratowych, jest produkowanych ponad 5 milionów klocków Breck rocznie! Marka ta zdobyła sobie zaufanie mechaników i importerów. Breck to ponad 500 referencji oraz współpraca z 10-cioma tysiącami warsztatów samochodowych. 80 procent produkcji polskiej firmy Lumag trafia na eksport.

 

Źródło: Lumag

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl