Konferencja AD Polska 2017 - ostatni raz pod dotychczasowym szyldem

person Joanna Piszcz 16/10/2017

Klienci i dostawcy AD Polska spotkali się w dniach 7-8 października 2017 w hotelu Narvil Conference & Spa w Serocku. Spotkanie zdominowała prezentacja nowego właściciela firmy - LKQ Corporation - oraz związanych z tym planów na najbliższe miesiące.

Od 4 sierpnia 2017 oficjalnie właścicielem AD Polska jest międzynarodowy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, pojazdów ciężarowych i motocykli – LKQ Corporation. Akwizycja AD Polska jest częścią strategii rozwoju LKQ Corporation oraz Grupy Rhiag, obecnej za pośrednictwem Elit Group w Czechach, Rumunii, Polsce oraz na Słowacji i Ukrainie. Celem jest stworzenie w Centralnej i Wschodniej Europie silnej grupy sprzedażowo-dystrybucyjnej. I właśnie ten temat zdominował prezentację dla kluczowych klientów i dostawców AD Polska, którą na tegoroczną konferencję przygotował Prezes AD Polska Piotr Stopczyk.

Elit - nowe logo i nowe wyzwania

Logo spółki Elit już wkrótce zastąpi dotychczasowy znak AD Polska.

Chcielibyśmy się pochwalić tym, co zdarzyło się w ostatnim czasie, a także porozmawiać o naszych planach na przyszłość. Naszym nowym właścicielem jest amerykańska firma LKQ Corporation, notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych, na tyle potężna, że znalazła się w rankingu 500 największych firm na świecie magazynu „Forbes”, a jej roczne obroty sięgają obecnie 8,5 mld dolarów. Piotr Stopczyk Prezes AD Polska

Strategicznym celem LKQ Corporation jest osiągnięcie pozycji silnego gracza na wszystkich rynkach, na które wchodzi.

Chcemy być numerem jeden albo silnym numerem dwa, co pokazuje skalę wyzwań, jakie czekają naszą organizację. Na wszystkich rynkach, na które wchodzimy chcemy być liderami. Zamierzamy szukać możliwości wzrostu poprzez rozbudowę sieci dystrybucji i adresowanie naszej oferty do coraz większej liczby klientów, ale być może również poprzez przejęcia istniejących już biznesów. W ciągu tego, a także najbliższego roku czeka nas proces integracji oraz zmiany logo w filiach, na samochodach oraz w sieciach warsztatowych, dla których przygotujemy zupełnie nową ofertę. Piotr Stopczyk

Zdaniem Prezesa AD Polska, zmiana właściciela to niewątpliwie przełomowe wydarzenie w firmie, otwierające przed nią wiele nowych możliwości.

ednym z ważniejszych benefitów po zmianie właściciela jest dostęp do szerszej i bardziej atrakcyjnej oferty produktowej, której elementem jest marka własna grupy LKQ - Starline. To 50 grup produktowych i ponad 50 tys. pozycji asortymentowych, z czego część już stopniowo wprowadzamy do oferty. Piotr Stopczyk

 

(więcej o integracji AD Polska i spółki Elit w wywiadzie z Prezesem Piotrem Stopczykiem na Motofaktor.pl)

 

Zdaniem Dawida Cieśli, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w AD Polska, największy sukces ostatniego roku to finalizacja transakcji dotyczącej zmiany właściciela firmy.

Działania zarządu były ukierunkowane na sfinalizowanie transakcji od grudnia ubiegłego roku. Zdawaliśmy sobie sprawę, że firmę czeka nowy etap, przygotowywaliśmy się do tych zmiany, a także do tego, co nas czeka w przyszłości. To, co nam się udało to niewątpliwie otwarcie nowych oddziałów. W tym roku uruchomiliśmy już trzy, czwarty otworzymy jeszcze w październiku. Rozwijanie sieci dystrybucji uważamy za sukces. Natomiast sprawa uruchomienia nowego magazynu centralnego odsunęła się w czasie ze względu na zmiany właścicielskie. Mimo zmiany właściciela na pewno będziemy kontynuować promocje skierowane do naszych klientów, ale już pod innymi nazwami. Z pewnością większy nacisk położymy na programy dedykowane warsztatom samochodowym. Zwiększymy liczbę i atrakcyjność promocji dla serwisów, nie zaniedbując przy tym ofert specjalnych dla sklepów motoryzacyjnych. Dawid Cieśla Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w AD Polska

Nowości w AD Polska

Inne zmiany, jakie udało się wprowadzić w ostatnim roku w AD Polska, to m.in. uruchomienie odświeżonej platformy zamówieniowej, która wkrótce zostanie wzbogacona o funkcję wyszukiwania produktów po numerze VIN pojazdu. Oferta dystrybutora została poszerzona o nowe produkty:
  • Dayco – zestawy rozrządu
  • SWAG – rozrządy łańcuchowe
  • FTE – hamulce
  • Optimal – amortyzatory
  • Bugiad – złącza chłodnic i intercoolerów
  • Magneti Marelli – podnośniki szyb
  • Ravenol – oleje
Obecnie AD Polska to:
  • 3 centra logistyczne – Dębica, Kraków, Wrocław
  • 47 oddziałów
  • ponad 54 tys. m kw. powierzchni magazynowej
W czasie wieczornego spotkania zarząd AD Polska nagrodził najlepszych klientów w następujących kategoriach:
  • Wielkość obrotu – IPARTS SP. Z.O.O. (Grand Prix)
  • Dynamika Obrotu – MOTO-TRANS Krzysztof Czarnecki (Grand Prix)
  • W dowód uznania wieloletniej, lojalnej współpracy – Sklep Wielobranżowy Maciej Szymański (Grand Prix)
  • Top Serwis sieci AD Serwis – MOTO-ART S.C. Katarzyna Fudała & Mirosław Fudała & Dariusz Owczarek
  • Top Serwis sieci Auto Primo – FHU MOTOWIT Sebastian Witczak
  • Najlepszy klient flotowy – EXPRESS SP. Z O.O. SP.K.
  • Dostawca Roku – Nissens

Nagrody za osiągnięcie najwyższych obrotów w promocji Lato 2017 z AD Klub wręczyli dostawcy: AmtraASBollBoschCastrolCentra/ExideDaycoDelphiDenso, ElringKlingerFiltronFomar FrictionFramFTEGatesGoodyear, Japan PartsK2KYBMagneti MarelliMann-FilterMetelli GroupMonroeNGKNissensOptimalOsramParysPhilipsSchaefflerShellSKFSWAGTextarTotalTRWValeo i ZF.

 

Wieczorną prezentację zarządu tradycyjnie poprzedził panel dyskusyjny i spotkanie targowe klientów dystrybutora z dostawcami.

Natomiast część oficjalną zakończyła uroczysta kolacja, występ kabaretu oraz Video Disco.

 

Zdjęcia: AD Polska

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl