John Deere na IX Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników | MOTOFAKTOR

John Deere na IX Ogólnopolskich Mistrzostwach Mechaników

Przygotowania do dziewiątej już edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników idą pełną parą. Ich patronem ponownie została firma John Deere Polska.
6/12/2019

Marka John Deere jest doskonale znana uczestnikom Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Największy producent maszyn i pojazdów rolniczych już nie po raz pierwszy włącza się w organizację tego prestiżowego wydarzenia, które odbywa się podczas Poznań Motor Show – największych targów motoryzacyjnych w Polsce.

 

To właśnie pod czujnym okiem specjalistów z John Deere Polska młodzi mechanicy i młodzi mechanicy maszyn rolniczych walczyli w ostatniej edycji Mistrzostw o miano najlepszych.

 

Również i teraz John Deere Polska patronuje wydarzeniu. Dzięki merytorycznemu wsparciu przedstawicieli firmy, uczestnicy IX Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, które odbędą się w dniach 26-29 marca 2020 r., będą mogli wykazać się wiedzą i umiejętnościami m.in. podczas konkurencji praktycznych przygotowanych przez producenta ciągników i maszyn rolniczych.

 

Podczas poprzednich edycji konkursu ogromne zainteresowanie młodych mechaników budziły nowoczesne pojazdy rolnicze eksponowane na stanowisku firmy podczas finałów Mistrzostw. Dla uczestników kategorii „Młody Mechanik” i „Młody Mechanik Maszyn Rolniczych” była to niepowtarzalna okazja, bo porozmawiać z ekspertami John Deere Polska i pogłębić swoją wiedzę. Dzięki zaangażowaniu firmy finaliści Ogólnopolskich Mistrzostw Młodych Mechaników Maszyn Rolniczych odbyli profesjonalne szkolenia w siedzibie producenta. Zdobyte w ten sposób umiejętności z pewnością zaprocentują w kolejnej edycji Mistrzostw.

W całym kraju posiadamy 59 punktów sprzedaży, w których pracuje około 160 handlowców, 120 pracowników działu części i 320 pracowników działu serwisu. W sumie szacujemy liczbę osób pracujących w strukturach dealerskich na około 1000. Dla młodych mechaników oznacza to duże szanse na potencjalne zatrudnienie w jednej z największych marek świata oraz w firmie cieszącej się znakomitą renomą także w Polsce.

Branch Tactical Marketing Manager w John Deere - Bartosz Białas

 

Działania John Deere Polska, prestiżowej marki maszyn i pojazdów rolniczych, dedykowane młodym mechanikom nie ograniczą się jedynie do zaangażowania w Ogólnopolskie Mistrzostwa Mechaników. Wspólnie z V8 Team specjaliści marki tworzą projekt, który pozwoli młodzieży na edukację przez cały rok. Firma V8 Team to współorganizator Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników, a także partner Grupy MTP, organizatora targów Poznań Motor Show.

Pomysł stworzenia dla młodych mechaników narzędzia pomocnego w edukacji zrodził się po ostatniej edycji Ogólnopolskich Mistrzostw Mechaników. Nasz wspólny wkład w postaci wiedzy eksperckiej i doświadczenia w praktycznym kształceniu młodzieży pozwoliły zbudować coś nowego, co, jak wierzymy, umożliwi przyszłym adeptom tego zawodu stałe podnoszenie kwalifikacji. Ten przykład pokazuje, że warto wspólnie podejmować działania na rzecz młodych ludzi, na czym z pewnością zyskają nie tylko oni sami, ale także rynek pracy.

Prezes V8 Team - Adrian Dekowski

 

Projekt wspiera merytorycznie Fundacja Cooperatio, zrzeszająca ekspertów, przedstawicieli organizacji branżowych i firm współpracujących na rzecz bezpieczeństwa w ruchu drogowym oraz promująca rozwój edukacji technicznej.

 

John Deere może poszczycić się obecnością wśród najcenniejszych marek na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2018” przygotowanym przez Interbrand, wiodącą firmę konsultingową, amerykański gigant z branży rolniczej plasuje się na 88. miejscu, awansując o 4. miejsca w porównaniu z rokiem ubiegłym. Interbrand szacuje wartość marki John Deere na około 5,4 miliarda dolarów. Jest to jedyna marka ciągników rolniczych obecna w zestawieniu.

Szkolenie w siedzibie John Deere Polska

IX Ogólnopolskim Mistrzostwom Mechaników w kategorii „Młody Mechanik Maszyn Rolniczych” patronują także: „TOP AGRAR POLSKA” oraz magazyn „PROFI”. „TOP AGRAR POLSKA” to profesjonalny miesięcznik dla rolników i hodowców, natomiast „PROFI” to dwumiesięcznik dla rolników, pasjonatów techniki rolniczej, firm, pracowników serwisów oraz uczniów szkół rolniczych.

 

Źródło: John Deere

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).