Jak pozyskiwać nowych klientów warsztatu przez Internet? | MOTOFAKTOR

Jak pozyskiwać nowych klientów warsztatu przez Internet?

person Redakcja 15/05/2020

Internet jest miejscem, w którym można dotrzeć ze swoją ofertą do kierowców, którzy w danym momencie mają potrzebę naprawy samochodu.

W jaki sposób kierowcy szukają warsztatu przez Internet?

Zacznijmy od tego, w jaki sposób większość kierowców szuka mechaników za pomocą internetu. Potencjalni klienci najczęściej korzystają z wyszukiwarek internetowych (np. Google) i wpisują hasła takie jak: “mechanik Warszawa”, “naprawa auta Kraków” itp. Większość użytkowników internetu otwiera strony, które znajdują się w pierwszych wynikach wyszukiwania. Tam właśnie możemy znaleźć portal DobryMechanik.pl, który specjalizuje się w promowaniu warsztatów samochodowych przez internet.

 

Użytkownik, trafiając na stronę DobryMechanik.pl, widzi listę warsztatów w danej lokalizacji np. w Poznaniu. Kierowca może wybrać serwis na podstawie opinii, lub dodatkowo wyszukać warsztaty, które wykonują konkretną usługę albo specjalizują się w danej marce samochodów. Następnie może się umówić do warsztatu dzwoniąc na numer telefonu widoczny na wizytówce, lub za pomocą formularza online.

Czym jest wizytówka na portalu DobryMechanik.pl i jak wygląda?

Wizytówka to zindywidualizowana strona warsztatu na portalu DobryMechanik.pl, na której znajdują się wszystkie niezbędne informacje dla potencjalnego klienta, dzięki którym może umówić się na naprawę swojego auta. Wizytówka zawiera zdjęcie serwisu, opis usług wykonywanych przez warsztat, mapkę z lokalizacją, a także listę czynności serwisowych z indywidualnym cennikiem. Na wizytówce znajdują się również opinie wystawiane przez kierowców, które budują wiarygodność warsztatu w oczach potencjalnych klientów, co znacznie zwiększa prawdopodobieństwo, że kierowca wybierze nasz warsztat.

Co zyskujesz dzięki wizytówce na DobryMechanik.pl?

Dzięki wizytówce w szybki sposób dociera się do znacznej części użytkowników, którzy aktywnie poszukują mechanika przez internet. Jest to prosty sposób, aby oferta warsztatu docierała do potencjalnych klientów i zachęciła ich do skontaktowania się z naszym serwisem. Kolejną zaletą jest możliwość umawiania wizyt online.

 

Wielu kierowców szuka mechanika poza godzinami pracy warsztatu, np. wieczorem po całym dniu pracy. Taki użytkownik może zarezerwować wizytę poprzez formularz na wizytówce, a następnego dnia zostanie ona potwierdzona z warsztatem przez konsultantów portalu.

 

Dodatkowo przed dokonaniem rezerwacji kierowcy widzą cennik usług warsztatu. To znacznie ogranicza czas potrzebny do obsługi klientów i minimalizuje liczbę telefonów ze strony kierowców, którzy chcą się czegoś dowiedzieć nie umawiając się do warsztatu.

 

Następną ważną korzyścią z posiadania wizytówki są wiarygodne opinie. Jeśli jest ich dużo i większość z nich jest pozytywna, to w istotny sposób wpływają one na wiarygodność warsztatu w oczach użytkowników portalu, a tym samym potencjalnych klientów. Jednym z głównych kryteriów wyboru warsztatu są rekomendacje innych kierowców, dlatego warto zadbać o dobre opinie także w internecie.

Jak założyć wizytówkę na portalu DobryMechanik.pl?

Ofertę portalu możesz zobaczyć klikając w link. Po zostawieniu kontaktu doradca skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić korzyści ze współpracy oraz przygotować ofertę współpracy.

 

Źródło: DobryMechanik.pl

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).