Jak i gdzie reklamować warsztat samochodowy? | MOTOFAKTOR

Jak i gdzie reklamować warsztat samochodowy?

Temat reklamy w warsztacie bywa jednym z najtrudniejszych, z którym musi się zmierzyć jego właściciel.

Obecny rynek reklamowy oferuje cały szereg możliwości. Pytania zawsze brzmią – gdzie się najlepiej reklamować? Jak? I ile pieniędzy warto na reklamę wydać?

 

Rzadko zdarza się, aby w warsztacie był zatrudniony profesjonalny doradca ds. marketingu. Zwykle tymi tematami zajmuje się ktoś przy okazji – właściciel, ktoś z jego rodziny, albo dorywczo któryś z pracowników biurowych. Warto zastanowić się czy w takiej sytuacji nie będzie efektywniej dla warsztatu powierzyć tę rolę specjalistom zewnętrznym.

 

Jedną z wielu korzyści jakie warsztat otrzymuje po wejściu do sieci Bosch Car Service jest możliwość skorzystania z różnorodnych, profesjonalnych form reklamy warsztatu. Reklama ta w znakomitej większości przypadków jest finansowana przez firmę Bosch, a więc dla serwisu bezpłatna.

 

Ważnym czynnikiem dla właściciela warsztatu jest tu nie tylko oszczędność pieniędzy, ale również czasu swojego lub pracownika, dzięki przynależności do sieci, która posiada wyspecjalizowany dział marketingu. Wszystkie warsztaty zrzeszone pod szyldem Bosch Car Service otrzymują dostęp do wielu bezpłatnych narzędzi promowania firmy zarówno na rynku lokalnym jak i ogólnopolskim.

 

Z jakich bezpłatnych form reklamy warsztat przynależący do sieci może skorzystać?

 

  1. Całoroczna Reklama sieci w wyszukiwarce Google połączona z akcjami sezonowymi w warsztatach typu sprawdź klimatyzację, jesienne przeglądy, bezpieczny urlop, sprawdzenie stanu akumulatora itp.
  2. Całoroczne Reklamy displayowe w Internecie ( bannery internetowe) na popularnych portalach kierujące klientów docelowo do wyszukiwarki serwisów.
  3. Profesjonalnie przygotowana Wizytówka warsztatu w Google Moja Firma, która pomaga zdobyć dobrą pozycję warsztatu w Mapach Google’a.
  4. Indywidualna bezpłatna strona internetowa warsztatu widoczna również na smartfonach. Strony są dostępne do edycji przez poszczególne warsztaty, co powoduje, że ich treści i grafika są zindywidualizowane i dopasowane do potrzeb konkretnego warsztatu.
  5. Centralna strona sieci Bosch Service bosch-service.pl z wyszukiwarką poszczególnych serwisów, co zwiększa szanse warsztatu na pozyskanie nowych klientów.
  6. Dbanie o pozycjonowanie strony w Google – dodawanie do katalogów firm, systematyczne dodawanie wartościowych treści i porad na stronę, co powoduje, że strona wyświetla się w wyszukiwarce Google na lepszej pozycji.
  7. Kanał YouTube Bosch Service Polska – ponad 1,5 miliona wyświetleń.
  8. Indywidualne formy wsparcia warsztatów – np. przygotowywanie bannerów na Facebooka dla poszczególnych serwisów na indywidualną prośbę, a także inne również nietypowe projekty np. branding reklamowy motocykla, szyby wystawowej, przyczepy, ściany w serwisie, przygotowanie projektu do prasy, spotu radiowego itp.
  9. Produkcja filmów promujących działalność poszczególnych warsztatów. Filmy są promowane na Kanale YouTube Bosch Service ale także na portalach motoryzacyjnych.
  10. Pomoc przy organizacji lokalnych imprez promujących warsztat – serwisy mają możliwość bezpłatnego wypożyczenia elementów wystawowych (brama, balon, namiot, parasole). Oraz dostęp do bezpłatnych materiałów rozdawanych klientom. Serwisy mogą być również wspomagane finansowo przez Boscha albo organizacyjnie przez wynajętą do tego celu agencję eventową.
  11. Pomoc w przygotowaniu promocji sezonowych w warsztacie oraz akcji informacyjnych np. zapraszających klientów na przeglądy zgodne z normami GVO – bezpłatne plakaty do powieszenia w punkcie obsługi klienta, foldery produktowe oraz drukowane materiały z poradami dla klientów, bezpłatne projekty ulotek, wzory mailingów, bannerów na ogrodzenie, spoty radiowe oraz video. Wszystkie materiały przygotowane z danymi teleadresowymi warsztatu.
  12. Kampanie ogólnopolskie reklamujące całą sieć w TV, radiu oraz na VOD, a także analogiczne kampanie reklamujące produkty Boscha typu wycieraczki, akumulatory czy układy hamulcowe.

 

Więcej informacji na temat przystąpienia do sieci Bosch Car Service znajdą Państwo na stronie www.warsztatybosch.pl.

 

Artykuł sponsorowany przez firmę Bosch

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).