Inter Cars z nowymi szkoleniami dla Q Service Castrol

person Redakcja 30/08/2019

W dniach 27-28 sierpnia w Centrum Szkoleniowym Inter Cars odbyło się pierwsze z serii spotkań dla właścicieli serwisów zrzeszonych w Q Service Castrol.

Podczas szkolenia członkowie nowej sieci dowiedzieli się, jak podnieść standard zarządzania swoim serwisem. Bezpłatne szkolenie skierowane jest do właścicieli warsztatów, a także do osób zarządzających serwisami w zakresie jakości pracy i budowania marki serwisu.

Zarządzanie serwisem klasy premium, a tylko do takich należą warsztaty zrzeszone w Q Service Castrol, wymaga odpowiedniej transparentności w relacjach między klientem, doradcą sprzedażowym, a samym warsztatem. Właśnie tego uczymy na nowym cyklu szkoleń. Naszym celem jest wskazanie odpowiedniej drogi, dzięki której warsztat będzie konkurencyjny na rynku, ale przede wszystkim będzie przynosił odpowiednie zyski. Radosław Sujka Menadżer ds. Szkoleń w Inter Cars
Szkolenie dotyczyło aspektów związanych z przynależnością do sieci, zawierało również obszerne elementy zarządzania warsztatem, czyli m.in. ekonomiki prowadzenia serwisu. Na przykładach pokazaliśmy uczestnikom miejsca, w których – mówiąc nieco kolokwialnie – są pieniądze i wystarczy je podnieść. Część szkolenia została poświęcona także budowaniu relacji z klientem, z naciskiem na spostrzeżenie i wyciągnięcie wniosków, jakie braki ma się we własnym serwisie i co zrobić, aby wyeliminować je w jak najkrótszym czasie. Oczywiście przedstawiliśmy również standaryzację sieci i opis procesów serwisowych realizowanych w każdym warsztacie. trener prowadzący

 

Szkolenie podzielone jest na dwa dni, tak aby uczestnicy mogli zdobyć jak najszerszą wiedzę, ale też poznali wszystkie aspekty od praktycznej, a nie tylko teoretycznej, strony.

Celem naszego spotkania biznesowego jest omówienie standaryzacji sieci Q Service Castrol oraz zrozumienie procesów polegających na wzmocnieniu naszej marki jako marki premium. Przedstawiamy dokładnie jaką ścieżkę kwalifikacji powinien przejść każdy z naszych serwisów, aby uzyskać zadowalający wszystkich, a zwłaszcza klientów, poziom. Marta Ciesielska Kierownik Działu Sieci Serwisowych w Inter Cars

 

Oprócz modułów związanych z samą marką, jej siłą i cechami wyróżniającymi ją na rynku, uczestnicy szkolenia poznali też szczegóły wewnętrznego audytu, tajniki wydajnego zarządzania serwisem czy siłę kadry zarządzającej w odniesieniu do jakości budowanej marki.

Teoretycznie każdy uczestnik szkolenia o prowadzeniu warsztatu wie wszystko, albo prawie wszystko, gdy jednak zaczniemy głębiej zastanawiać się nad poszczególnymi tematami okazuje się, że często dużo elementów w prowadzeniu serwisu wymaga poprawy. Ja na przykład po szkoleniu już wiem, że muszę poprawić podejście do klienta. Dariusz Kowalczyk właściciel serwisu samochodowego w Sułkowie, od sześciu lat członek sieci Q-Service, pierwszy w województwie świętokrzyskim działający pod marką Q Service Castrol

 

Druga część szkolenia to przypomnienie przyswojonej teorii o standardach obsługi klienta oraz sprawdzenie jej w praktyce poprzez umówienie wizyty w serwisie. Około 70% czasu szkolenia odbywa się w formie interaktywnych zajęć z wykorzystaniem przestrzeni warsztatowej w Centrum Szkoleniowym Inter Cars. Część teoretyczno-praktyczna, mająca na celu utrwalenie i pogłębienie zdobytej wiedzy i polegająca na umówieniu wizyty w serwisie, składa się m.in. z analizy celów i wyników ćwiczenia, sprawdzenia oczekiwań klienta, zbadania jego wstępnych założeń czy zbudowania mapy czynności. Każdy z tych kroków badany jest pod kątem wartości bazowych i ma służyć do miarodajnej analizy efektywności i dochodowości serwisu. Ostatnia część, czysto praktyczna, jest realizowana w części warsztatowej mającej na celu jak najwierniejsze odwzorowanie rzeczywistych warunków panujących w serwisie na etapie relacji z klientem.

Dla mnie, członka sieci, który często uczestniczy w podobnych szkoleniach, to dzisiejsze miało naprawdę wyjątkowych charakter. Uczestnicy mogli bowiem dowiedzieć się bardzo wielu praktycznych rzeczy, które należy poprawić, aby serwis funkcjonował na jak najwyższym poziomie. Zaskoczeniem dla nas było np. to, jak wiele elementów można udoskonalić choćby w samym przejęciu samochodu do serwisu, tak żeby klient czuł się jeszcze bardziej dowartościowany. Trenerzy przekazali nam również wiele cennych informacji na temat wydajności mechaników i sposobów rozliczania ich godzin pracy. Grzegorz Gołąb GP Mobile, Gnojnik

 

W podobnym tonie wypowiadała się Ewa Zając z serwisu Auto-Hal Zając i Wspólnicy z Bochni.

Całe szkolenie jest bardzo ważne i potrzebne. Pozwala znacząco pogłębić wiedzę na temat prowadzenia serwisu, pokazuje też na przykładach jak zwiększyć rentowność swojego warsztatu, co dla każdego działającego w biznesie ma priorytetowe znaczenie. Dla mnie najciekawszy był sam proces odbioru przyjeżdżającego do naszego serwisu pojazdu oraz świadomość, ile dodatkowych usług i jakie możemy zaproponować mu na tym etapie. Ewa Zając serwis Auto-Hal Zając i Wspólnicy

 

Zwieńczeniem szkolenia jest otrzymanie certyfikatu potwierdzającego nabyte umiejętności i kompetencje oraz dokumentującego wiedzę niezbędną do właściwego prowadzenia serwisu. Kolejne dwudniowe szkolenie przeznaczone wyłącznie dla warsztatów zrzeszonych w sieci Q Service Castrol zaplanowane zostało w dniach 10-11 września również w Centrum Szkoleniowym Inter Cars. Daty i lokalizacje następnych szkoleń będą na bieżąco aktualizowane na stronie Działu Szkoleń Inter Cars.

 

Od 25 września Inter Cars rozpoczyna również serię innowacyjnych szkoleń skierowanych do właścicieli warsztatów samochodowych poświęconych budowie stron internetowych oraz jak najpełniejszemu wykorzystaniu w nich Facebooka i Google. Szczegóły tych szkoleń oraz ich dokładny kalendarz znaleźć można TUTAJ.

 

Źródło: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl
 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

FreshMail.pl