Inter Cars wysoko ceni zaufanie klientów i partnerów | MOTOFAKTOR

Inter Cars wysoko ceni zaufanie klientów i partnerów

person Adrian Januszkiewicz 5/03/2021

Inter Cars stale czyni starania, aby wzbudzać zaufanie swoich klientów oraz partnerów biznesowych i budować z nimi dobre relacje.

Partnerstwo i wzajemny szacunek pozwalają nam współpracować z klientami w o wiele większym zakresie niż tylko na bazie cen i standardowych wartości dodanych. Nie boimy się niewygodnych pytań. Chętnie podejmujemy dyskusję nawet w trudnej tematyce, wiedząc, że bez zaufania i zrozumienia drugiej ze stron trudno mówić o partnerskim traktowaniu. Damian Kostro Dyrektor Sprzedaży RPU w Inter Cars

 

Trudne rozmowy i niewygodne pytania pojawiają się w każdej dyskusji. Kluczem do ich rozwiązania jest jednak umiejętność słuchania i znalezienia kompromisu. We właściwie funkcjonującym modelu biznesowym korzyści powinny mieć przecież wszystkie strony, co doceniają również klienci od wielu lat współpracujący z Inter Cars.

Współpraca z Inter Cars gwarantuje nam wiele korzyści. Zaczynając od pakietu benefitów lojalnościowych, przez indywidulną opiekę przedstawiciela handlowego, który pomaga w rozwiązywaniu problemów, aż po dodatkowe szkolenia, które ułatwiają pracę mechaników. Dodatkową korzyścią jest choćby możliwość udziału w spotkaniach serwisowych, podczas których dowiadujemy się wielu nowych informacji technicznych, ale też praktycznych, ułatwiających prowadzenie warsztatu. Tomasz Skorupski PUH Automax

 

Bez klientów nie byłoby tak mocnej rynkowej pozycji Inter Cars. Jego czują też jednak serwisy.

Inter Cars jest przyjaznym partnerem, ponieważ w równym stopniu zależy mu na rozwoju mojej firmy, tak aby poziom świadczonych w niej usług stale wzrastał. Współpracujemy razem od 15 lat i bez cienia wątpliwości jest to dla nas wartość dodana, nie tylko materialnie, objawiająca się w postaci wszelkiego rodzaju bonusów i rabatów, ale choćby poprzez bezpośredni dostęp do przedstawiciela handlowego, ułatwiającego przepływ informacji, rozwiązywanie problemów i bardzo dobrą współpracę z filiami. Roman Bednarski RO-JA-TRANS

 

W dużej organizacji niełatwo zadbać o to, aby klient zawsze znajdował się w centrum uwagi. Inter Cars zapewnia, że partnerstwo i wzajemny szacunek to wartości, które warto kultywować i stawiać na pierwszej linii frontu. W jak najlepszej obsłudze klientów każdego dnia pomaga ponad 150 przedstawicieli handlowych i 300 sprzedawców dedykowanych rynkowi ciężarowemu. Dekady współpracy sprawiły, że Inter Cars z wieloma klientami utrzymuje trwałe relacje oparte nie tylko na ofercie handlowej.

Współpraca, kontakt i bezpośredni nadzór opiekuna realizowanych transakcji, to wartości nie do przecenienia. A przecież zyskujemy jeszcze wsparcie mentalne, bo mamy partnera, z którym możemy przedyskutować swoje problemy i który zawsze służy ramieniem. Oprócz wysokiej jakości części otrzymujemy też doradztwo, audyty usług serwisowych, wsparcie marketingowe czy pomoc w doborze odpowiednich urządzeń. Dzięki długoletniej współpracy z Inter Cars nasz warsztat stał się bardziej atrakcyjny dla klientów, powiększyliśmy kanały dystrybucji, mamy większą stabilizację w dostawach, a dzięki większym zakupom otrzymujemy rabaty cenowe, co z kolei wiąże się z tym, że możemy oferować atrakcyjne ceny za wykonywane usługi. Tomasz Skorupski
Inter Cars od początku wspierał rozwój naszego warsztatu pod kątem szkoleń oraz pomocy w uzyskaniu autoryzacji. Michał Tumialis Ar-Tir Serwis

 

Dla serwisów ciężarowych współpracujących z Inter Cars jedną z kluczowych wartości opierających się na partnerstwie jest przynależność do Q-Service Truck, sieci niezależnych warsztatów pojazdów ciężarowych, skupiającej obecnie ponad 80 serwisów w całej Polsce.

Przystąpienie do Q-Service Truck było bardzo ważne w rozwoju naszej firmy. Pozwoliło nam w uzyskaniu kluczowych autoryzacji, które dziś są podstawą działalności warsztatu. Michał Tumialis
Do sieci zostaliśmy oficjalnie przyjęci w 2006 roku i był to moment przełomowy, bo zaczęliśmy rozwijać się wówczas w iście ekspresowym tempie. Na pewno pomogło w tym autoryzacje oraz odpowiednie wyposażenie warsztatu, które musieliśmy zakupić, aby spełniać sieciowe wymogi. Marek Józefiak PW Adams

 

Serwisom, które z Inter Cars łączą mocne relacje biznesowe, firma oferuje szereg dodatkowych benefitów, poza wspomnianymi już m.in. możliwość dołączenia do programu napraw flotowych pojazdów ciężarowych. W relacjach niezwykle istotne jest zaufanie, bo tylko dzięki niemu można wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania, wsłuchać się w opinię innych, a także zmierzyć z krytyką. Jeśli tylko jest to krytyka konstruktywna, przynosi ona pożądane efekty.

 

Łatwo być partnerem w dobie sukcesu, trudniej o wsparcie, gdy nad rynkiem rysuje się kryzys o globalnym zasięgu. Nawet w trudnych momentach Inter Cars stara się jednak za wszelką cenę wspierać swoich biznesowych partnerów, czego dowodzić może ubiegłoroczna akcja #pomagamypomagać.

 

W momencie wybuchu pandemii Inter Cars przy pomocy i udziale wiodących dostawców zorganizował wysyłkę pakietów ochronnych, zawierających maski, rękawiczki ochronne i płyny do dezynfekcji do 10 tysięcy warsztatów. W grudniu akcja została powtórzona i tym razem 8,5 tysiąca serwisów zaopatrzonych zostało w płyny do dezynfekcji wraz ze specjalnymi dozownikami.

W dobie COVID-19 Inter Cars pomógł mi w dostosowaniu warsztatu do wymogów sanitarnych nie tylko poprzez pakiet ochronny, ale również szkolenie i przekazanie niezbędnej wiedzy. Roman Bednarski
Mimo ograniczeń, wynikających ze stanu pandemicznego, dostawy towarów odbywały się bez opóźnień i w wyznaczonych godzinach, ale też z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego. Dzięki temu warsztat nie stracił stałych klientów, a naprawy odbywały się w zaplanowanym terminie. Tomasz Skorupski

 

Rozwój warsztatów, dostarczanie im sprawdzonych rozwiązań i nowoczesnych narzędzi, ale przede wszystkim pomoc na poziomie relacji międzyludzkich to wartości, które chwalą sobie klienci współpracujący z dystrybutorem do wielu lat.

Wysoki poziom świadczonych usług osiągnęliśmy właśnie m.in. dzięki wsparciu Inter Cars. Dzięki pomocy w doposażeniu warsztatu, licznym szkoleniom czy wymianie informacji. Wiadomo, że na przestrzeni lat współpraca ewoluowała, co było i jest podyktowane zmianami koniunktury i ogólną sytuacją na rynku, niemniej współpraca ta sprawia, że standard wykonywanych przez nas usług stale się podnosi. W moim przekonaniu wartości, jakie reprezentuje Inter Cars są zbieżne z moimi własnymi, tymi, którymi kieruję się w biznesie. Mam tu na myśli przede wszystkim solidność, jak najlepsze relacje z klientami, fachowość czy punktualność w dostawach – wszystko to przekłada się na budowanie dobrych relacji. Roman Bednarski

 

Źródło: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).