Inter Cars podsumowuje swój szósty webinar | MOTOFAKTOR

Inter Cars podsumowuje swój szósty webinar

W ostatnim webinarze eksperci Inter Cars dali uczestnikom wskazówki o tym, co jeszcze mogą zrobić, aby poprawić konkurencyjność swojego biznesu.

Kolejny, szósty już webinar organizowany przez Inter Cars skupiony był wokół tematu korzyści, jakie płyną z przynależności do sieci serwisowych oraz zmian, które nastąpiły w ostatnim czasie, w związku z rozwojem pandemii koronawirusa.

Warsztaty, które stanowią element większej całości, w naszej opinii, lepiej poradziły sobie z nową sytuacją i zmianami, jakie zaszły na rynku. Każdy z naszych warsztatów liczyć mógł na pomoc, jasne instrukcje, a także wiele innych narzędzi, które w tym trudnym dla wszystkich czasie były na wagę złota. To jasno pokazuje, że przynależność do sieci oprócz dodatkowych benefitów na co dzień, jest również zabezpieczeniem przez nieprzewidzianymi sytuacjami, na które nikt nie może być przygotowany.

Kierownik Działu Sieci Serwisowych Inter Cars, odpowiedzialna za rozwój sieci Q Service Castrol - Marta Ciesielska

 

Więcej na temat webinarów i samej akcji #pomagamypomagać, w ramach której zorganizowane zostało spotkanie, znaleźć można TUTAJ.

 

W akcję zaangażowani są: Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, MANN FILTER, Filtron, Delphi Technologies, febi bilstein, Varta /Clarios, Contitech, Valeo, OSRAM, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.

 

Źródło: Inter Cars

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).