Hankook tuż przed początkiem lata uruchamia swój oficjalny kanał Instagram. Oprócz informacyjnych i atrakcyjnych wizualnie treści o oponach, prezentowane będą materiały na temat sponsoringów w branży sportowej.
Przykładem tego może być partnerstwo tej marki w piłkarskim świecie, w tym z UEFA Europa League, Real Madrid, Borussia Dortmund, SSC Napoli i AS Monaco. Na Instagramie, gdzie Hankook współpracuje z KHL (Kontinental Hockey League – jedną z największych na świecie lig hokeja na lodzie), a także z HC Davos i międzynarodowym Pucharem Spenglera, pojawią się także inne, sezonowe angażowania się w jedną z najbardziej dynamicznych dyscyplin na świecie, jaką jest hokej na lodzie. Kolejnym niezwykle ważnym aspektem są oczywiście spektakularne relacje z licznych działań Hankooka w międzynarodowym sporcie motorowym z najwyższej półki, z których ta marka opon klasy premium jest od dawna znana.
Cieszymy się, że od teraz możemy przekazywać również na Instagramie ważne wiadomości o naszej firmie klientom i zainteresowanym obserwatorom w całej Europie. Dzięki temu wzmacniamy widoczność naszej marki w sieciach społecznościowych i jesteśmy w stanie przekazywać informacje na temat opon, innowacji, sportu i sportów motorowych, w szczególności kierując je do młodszej grupy docelowej.
prezes Hankook Tire Europe - Sanghoon Lee
Na @hankooktire.europe czekają na Instragramerów nie tylko zdjęcia i niesamowite motywy designerskie, ale także ciekawe fakty o oponach i branży motoryzacyjnej. Każdego miesiąca publikacjom towarzyszyć będą najczęściej oglądane, najbardziej komentowane i najbardziej lubiane posty, aby użytkownicy mogli być zawsze na bieżąco. Followersi profilu Hankooka na Instagramie będą także zapraszani do brania udziału w atrakcyjnych konkursach. Więcej informacji wkrótce samym kanale.
Źródło: Hankook