Hankook Tire ze wzrostem sprzedaży w Q3 2020 | MOTOFAKTOR

Hankook Tire ze wzrostem sprzedaży w Q3 2020

W III kwartale br. Hankook Tire odnotował wzrost globalnej sprzedaży i zysku operacyjnego odpowiednio o 2,8% i 24,6% rok do roku.

Firma Hankook podała dzisiaj swój wynik finansowy firmy za III kwartał 2020 r. informując, że skonsolidowana globalna sprzedaż wynosi 1,88 bln KRW (ok. 1,358 mld euro), a zysk operacyjny: 224,6 mld KRW (ok. 161,7 mln euro).

 

Dzięki wzrostowi sprzedaży opon na wymianę w Europie, Ameryce Północnej i Chinach, sprzedaż i zysk operacyjny firmy Hankook wzrosły odpowiednio o 2,8% i 24,6% w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego oraz o 38,3% i 220,5% w porównaniu do poprzedniego kwartału. W Chinach, gdzie sprzedaż opon zarówno w OE, na wymianę, oraz sprzedaż dużych opon o rozmiarze od 18 cali w górę stanowiła 33,6% sprzedaży opon do samochodów osobowych, co stanowi wzrost o 8,9 punktów procentowych w porównaniu z tym samym okresem w ubiegłym roku, co przyczyniło się do poprawy wyników firmy.

 

Niedawne ożywienie jest szczególnie istotne w sektorze opon na wymianę. COVID-19 wpłynął na globalną strukturę konsumpcji, w tym również na dalszy wzrost liczby klientów poszukujących wartości w produktach, co znalazło odzwierciedlenie w ogólnym wzroście sprzedaży firmy Hankook. Ponadto firma Hankook otrzymała ostatnio najwyższe oceny w kilku niezależnych testach opon, w tym w Niemczech i Wielkiej Brytanii.

 

Obecnie firma Hankook tworzy dwutorowe portfolio marek, na które składa się marka premium Hankook, stanowiąca najwyższy poziom osiągów opon, a także strategiczna marka Laufenn, która jest która jest adresowana do konsumentów zwracających uwagę na cenę. Wyniki tych dwóch marek tworzą synergię poszerzającą bazę klientów i zwiększającą sprzedaż całej gamy produktów. Ponadto Hankook planuje wzmocnić swoją pozycję marki premium przez rozszerzenie partnerstwa z globalnymi producentami samochodów, w tym dostawy opon OE Ventus S1 evo 3 ev do Porsche Taycana.

 

Wychodząc w przyszłość, firma planuje dalej umacniać swoją reputację doskonałej jakości w odpowiedzi na trudne warunki rynkowe i dalej poprawiać swoje wyniki przez rozszerzanie sprzedaży dużych opon, optymalizację strategii dystrybucji dla każdego regionu oraz dywersyfikację portfolio produktów.

 

Źródło: Hankook Tire

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).