Wydarzenie to odbyło się na stadionie Santiago Bernabéu, gdzie w 2016 roku położono podwaliny pod sponsoring Hankook. Od teraz producent opon będzie posiadać przez cały sezon wyłączne prawa do prominentnego, głównego wyświetlacza LED, co pozwoli marce uzyskać większy zasięg lokalny i międzynarodowy. Firma Hankook Tire będzie ponadto nadal prezentować swoje reklamy na stadionie, a także korzystać z licznych praw online i offline, które wykorzystywać będzie do ciągłego wzmacniania rozpoznawalności swojej ogólnoświatowej marki.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie na kolejne cztery sezony. W ciągu ostatnich trzech i pół roku Hankook i Real Madrid C.F. z powodzeniem rozwijali się wspólnie, a łączące nas wartości i nieustanne dążenie do doskonałości inspirowały fanów obu marek na całym świecie.
prezes Hankook Tire Europe - Sanghoon LeeZobowiązanie firmy Hankook do sponsorowania klubu nie ogranicza się do meczów Real Madrid C.F. w Primera División (hiszpańskiej lidze premium), ale obejmuje też hiszpańskie rozgrywki pucharowe Copa del Rey, jak również dalsze prawa do międzynarodowych meczów domowych i wyjazdowych trzynastokrotnego zwycięzcy Ligi Mistrzów UEFA.
Firma Hankook ma ugruntowaną pozycję w branży motoryzacyjnej dzięki swoim produktom klasy premium i jest partnerem sprzętowym wielu renomowanych na świecie producentów samochodów oraz pojazdów użytkowych.
W swojej strategii marketingowej producent opon opiera się na koncepcji wielopoziomowej, składającej się z lokalnych, kontynentalnych i globalnych umów sponsorskich. Pozwala to na optymalną integrację pojedynczych sytuacji rynkowych, a lojalność klientów i widoczność marki może być wspierana poprzez konkretne ukierunkowanie. Oprócz umowy o ogólnoświatowym zasięgu z Real Madrid C.F., Hankook jest od 2012 roku aktywnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFA.
Źródło: Hankook