Wydarzenie to odbyło się na stadionie Santiago Bernabéu, gdzie w 2016 roku położono podwaliny pod sponsoring Hankook. Od teraz producent opon będzie posiadać przez cały sezon wyłączne prawa do prominentnego, głównego wyświetlacza LED, co pozwoli marce uzyskać większy zasięg lokalny i międzynarodowy. Firma Hankook Tire będzie ponadto nadal prezentować swoje reklamy na stadionie, a także korzystać z licznych praw online i offline, które wykorzystywać będzie do ciągłego wzmacniania rozpoznawalności swojej ogólnoświatowej marki.
Jesteśmy dumni z tego, że możemy rozszerzyć nasze strategiczne partnerstwo z jednym z najlepszych klubów piłkarskich na świecie na kolejne cztery sezony. W ciągu ostatnich trzech i pół roku Hankook i Real Madrid C.F. z powodzeniem rozwijali się wspólnie, a łączące nas wartości i nieustanne dążenie do doskonałości inspirowały fanów obu marek na całym świecie.
Sanghoon Lee
prezes Hankook Tire Europe
Zobowiązanie firmy Hankook do sponsorowania klubu nie ogranicza się do meczów Real Madrid C.F. w Primera División (hiszpańskiej lidze premium), ale obejmuje też hiszpańskie rozgrywki pucharowe Copa del Rey, jak również dalsze prawa do międzynarodowych meczów domowych i wyjazdowych trzynastokrotnego zwycięzcy Ligi Mistrzów UEFA.
Firma Hankook ma ugruntowaną pozycję w branży motoryzacyjnej dzięki swoim produktom klasy premium i jest partnerem sprzętowym wielu renomowanych na świecie producentów samochodów oraz pojazdów użytkowych.
W swojej strategii marketingowej producent opon opiera się na koncepcji wielopoziomowej, składającej się z lokalnych, kontynentalnych i globalnych umów sponsorskich. Pozwala to na optymalną integrację pojedynczych sytuacji rynkowych, a lojalność klientów i widoczność marki może być wspierana poprzez konkretne ukierunkowanie. Oprócz umowy o ogólnoświatowym zasięgu z Real Madrid C.F., Hankook jest od 2012 roku aktywnym sponsorem Ligi Europejskiej UEFA.
Źródło: Hankook