Goodyear dla klientów i środowiska medycznego | MOTOFAKTOR

Goodyear dla klientów i środowiska medycznego

W trosce o klientów i środowisko medyczne Goodyear przeprowadził szereg działań wspierających walkę z COVID-19.

Oprócz własnych inicjatyw skierowanych do pracowników służby zdrowia, marka włączyła się także w akcje organizowane przez partnerów i klientów.

Darmowa wymiana opon dla lekarzy i personelu medycznego w Premio

W ramach podziękowania dla personelu medycznego za ofiarną pracę w odpowiedzialnej służbie na rzecz osób chorych i potrzebujących, na przełomie kwietnia i maja zorganizowano akcję bezpłatnej wymiany opon w sieci serwisów Premio. Z tej inicjatywy skorzystało ponad 500 lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych w całej Polsce.

#pomagamypomagać razem z Inter Cars

Goodyear został też partnerem akcji #pomagamypomagać organizowanej przez Inter Cars. Dzięki wspólnym działaniom już 10 000 klientów Inter Cars otrzymało specjalne pakiety ochronne (płyn antybakteryjny, maseczki ochronne, rękawiczki ochronne) oraz materiały pomagające zachęcić kierowców do korzystania z usług warsztatów.

Z Handlopeksem #napędzamyzdrowie

Producent opon włączył się także w kampanię organizowaną przez Handlopex. Marka wspólnie z innymi partnerami wspierała przekazanie do serwisów wulkanizacyjnych w Polsce środków ochrony osobistej. Za pośrednictwem filii Handlopeksu warsztaty otrzymują pakiety zawierające maseczki, płyny dezynfekujące i rękawiczki.

Europejska kampania #highwayhero

Marka wykorzystała do pomocy także swój kanał w mediach społecznościowych i zaprosiła swoich sympatyków w całej Europie, aby poprzez wykorzystanie oznaczenia #highwayhero na Facebooku docenili nieustanny wysiłek pracowników transportu pierwszego kontaktu i ich wyjątkowe zaangażowanie w trudnych warunkach.

 

Za każde oznaczenie znajomego, kolegi lub bliskiego przyjaciela za pośrednictwem dedykowanego hashtagu i zostawienie komentarza, producent zobowiązał się przekazać wsparcie finansowe na Fundusz Solidarnościowy COVID-19 WHO.

Wsparcie w wyzwaniach na rynku flotowym

Partnerom, którzy tymczasowo musieli ograniczyć lub wstrzymać działalność flotową, firma dostarcza praktyczne narzędzia do przeprowadzenia kontroli floty, a także zalecenia dla kierowców, w jaki sposób sprawdzać opony przed ponowną eksploatacją pojazdu.

 

Ponadto, aby odciążyć bardzo zapracowanych kierowników flot, Goodyear wprowadził do oferty Goodyear Total Mobility nowy pakiet usług i m.in. powołał specjalny zespół serwisowy, którego zadaniem jest zarządzanie alertami oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów.

 

Za każdym razem, gdy system monitorowania opon w pojeździe odnotuje np. nagły spadek ciśnienia albo wzrost temperatury w ogumieniu wysyła sygnał, a zespół techników natychmiast przystępuje do analizy sytuacji i rozwiązuje potencjalne problemy z oponami, zanim jeszcze do nich dojdzie.

 

Źródło: Goodyear

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).