General Motors wybiera MEKO do obsługi serwisowej | MOTOFAKTOR

General Motors wybiera MEKO do obsługi serwisowej

General Motors i MEKO nawiązują strategiczne partnerstwo w zakresie zarządzania serwisem i gwarancjami w Szwecji.

Współpraca obejmuje nowe elektryczne modele Cadillaca, których premiera odbędzie się w 2025 roku, a jeden z nich jest już dostępny w sprzedaży w Szwecji. Umowa wpisuje się w strategię MEKO, zakładającą bycie kompleksowym partnerem dla międzynarodowych producentów samochodów, którzy poszukują przyjaznych dla klienta rozwiązań z szerokim zasięgiem geograficznym.

Oskar Hjertquist, Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej w MEKO
Oskar Hjertquist, Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej w MEKO

MEKO posiada model biznesowy dla tego typu partnerstw, co czyni nas idealnym partnerem dla firm chcących skutecznie zaistnieć na naszych rynkach i preferują wysoką jakość usług. Wspólnie z partnerami, takimi jak General Motors, budujemy solidne fundamenty wzrostu dla obu stron. Z niecierpliwością czekamy na rozwój tej współpracy” – mówi Oskar Hjertquist, Dyrektor Sprzedaży Międzynarodowej w MEKO.

General Motors wybrał MEKO jako partnera ze względu na rozbudowaną sieć warsztatów, najszerszy na rynku asortyment części zamiennych do samochodów elektrycznych oraz wysoki odsetek wyspecjalizowanych mechaników. MEKO od lat znajduje się w czołówce pod względem szkolenia warsztatów w technologii aut elektrycznych i jako pierwsza firma w Szwecji uruchomiła własny program certyfikacji E+. Obecnie ponad 1000 warsztatów MEKO posiada kompetencje w zakresie pracy z wysokim napięciem, a liczba akademii szkoleniowych stale rośnie.

Elektryk w warsztacie – jak to robi Norwegia

Elektryczny Cadillac LYRIQ jest już dostępny w sprzedaży w Szwecji, a premiery w kolejnych krajach zaplanowano na 2025 rok. W praktyce warsztaty MEKO pełnią rolę punktu kontaktowego między Cadillakiem a właścicielami samochodów w Szwecji, początkowo w największych aglomeracjach. Wraz ze wzrostem liczby pojazdów elektrycznych zasięg geograficzny również będzie się rozszerzał.

Ten model współpracy wpisuje się w wcześniejsze partnerstwa MEKO z międzynarodowymi producentami samochodów, w ramach których różne koncepty warsztatowe grupy zajmowały się obsługą gwarancyjną i serwisową właścicieli pojazdów w Szwecji i Norwegii.

Źródło: MEKO

 

Chcesz być na bieżąco z informacjami? Obserwuj nas w wiadomościach Google:

belka Wiadomości Google