"First-to-Market" TMD Friction z doskonałymi danymi i analizami TecDoc | MOTOFAKTOR

"First-to-Market" TMD Friction z doskonałymi danymi i analizami TecDoc

person Adrian Januszkiewicz 26/11/2021

TecAlliance wspiera TMD Friction we wdrażaniu strategii "pierwszy na rynku" i oferowaniu usług premium.

Żeby odnieść sukces na motoryzacyjnym rynku wtórnym, producenci części zamiennych muszą stosować optymalne zarządzanie danymi, aby zapewnić klientom w punkcie obsługi (PoS) stały dostęp do aktualnych i prawidłowych informacji o produkcie w celu znalezienia odpowiedniej części zamiennej. Jest to szczególne wyzwanie dla nowo wprowadzanych produktów. Nowy interfejs firmy TecAlliance, TecDoc Instant Data Processing (IDP), przekształca dystrybucję danych w proces w czasie rzeczywistym. Nowy interfejs umożliwia natychmiastową aktualizację i dystrybucję danych katalogowych.

Większa sprzedaż dzięki szybkim aktualizacjom danych

Obok wysokiej jakości danych i oferowanego asortymentu, naszym zadaniem jest stosunkowo wczesne pokrycie ofertą nowych pojazdów. Gdy tylko pojazd jest dostępny na rynku, TMD Friction stara się jednocześnie wprowadzić klocki i tarcze hamulcowe na rynek. W tym roku wprowadziliśmy już na rynek części „First-to-Market” – części, jakich w tym momencie nikt inny nie oferuje. Szacujemy to również na podstawie analiz TecDoc – wyjaśnia Marco Loth, wiceprezes w TMD Friction.

 

Jeśli część w grupie „New-to-Range” nie zostanie połączona i przypisana do pojazdu, klient nie może jej znaleźć. W skutek tego mogę mieć w magazynie wiele pozycji „First-to-Market”, ale mogę nie sprzedać żadnej z nich. Dlatego ważne jest, aby klient miał dostęp do pełnego portfolio. Gdy tylko część znajdzie się w magazynie, czyli będzie można ją zamówić, musi za nią stać odpowiednia jakość danych – mówi Loth.

 

Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na informacje, TecAlliance skrócił okres aktualizacji danych katalogowych z aktualizacji kwartalnych do miesięcznych, a potem do cotygodniowych. Dzięki nowemu interfejsowi TecDoc Instant Data Processing (IDP), dostawcy danych mogą aktualizować dane swoich produktów niemal w czasie rzeczywistym.

 

Zmieniliśmy aktualizacje kwartalne na aktualizacje miesięczne a następnie na obecne cztery aktualizacje miesięcznie. Zwłaszcza w przypadku TMD Friction, z naszymi czterema markami premium: Textar, Nisshinbo, Cobreq i Bendix, klienci oczekują od nas usług premium. Dlatego w przypadku tych marek, również na przykład status danych i aktualizacja muszą być na absolutnym poziomie premium, a to oznacza na bieżąco – wyjaśnia Loth.

Usługa premium dla marek premium

Stale rosnąca złożoność pojazdów, zwiększająca się ilość danych oraz wymagania specyficzne dla danego kraju, utrudniają zarządzanie danymi produktów. Szczególnie w tym wymagającym środowisku doskonała informacja o produkcie, dostępna na bieżąco, zapewnia prawdziwą przewagę nad konkurencją.

 

W pierwszym rzędzie staramy się zapewnić kompleksowość, inwestując w strukturę, czyli innymi słowy w bazy danych i pracowników. Efekt jest prosty, udało nam się dzięki temu pozyskać klientów. Klienci bowiem wiedzą, że dane są dopasowane, a jeśli wystąpi błąd, TMD jest gotów zająć się nim i niezwłocznie poprawić – mówi Loth.

 

W ramach zakrojonej na szeroką skalę inicjatywy dotyczącej jakości danych, TecAlliance wspiera producentów części w ciągłym ulepszaniu ich danych produktów, tym samym stale podnosząc jakość danych w katalogu TecDoc. Standaryzowane procesy tworzenia i aktualizacji danych TecDoc oraz liczne wytyczne w postaci walidacji i KPI dla dostawców danych zapewniają, że dane spełniają następujące wymagania jakościowe: są poprawne, jasno interpretowalne, ustandaryzowane i jednolicie przedstawione, zrozumiałe, odpowiednie , kompletne i aktualne – a tym samym spełniające wymagania informacyjne w PoS.

 

Źródło: TecAlliance

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).