Eurorepar - ponad 15 tys. produktów do aut różnych marek | MOTOFAKTOR

Eurorepar - ponad 15 tys. produktów do aut różnych marek

Marka Eurorepar stale poszerza listę oferowanych przez siebie produktów, do których poza częściami zamiennymi należą też oleje silnikowe, opony, akcesoria itd.

Produkty Eurorepar

Eurorepar, którego pomysłodawcą był Citroën, miał oferować właścicielom pojazdów 3-letnich i starszych ekonomiczną alternatywę dla części oryginalnych, a także zapoczątkować pierwszą wielomarkową ofensywę obejmującą zdecydowaną większość marek pojazdów na rynku. Dziś Eurorepar oferuje wszystkim warsztatom jeden z najszerszych asortymentów wielomarkowych na rynku, obejmujący ponad 15 000 pozycji katalogowych produktów motoryzacyjnych (części zamienne, akcesoria, opony, oleje, materiały eksploatacyjne itd.).

 

Oferta Eurorepar obejmuje takie grupy produktowe jak:

 

  • opony;
  • filtry;
  • układ hamulcowy;
  • widoczność;
  • układ rozrządu;
  • rozruch i zapłon;
  • układy zawieszenia i kierowniczy;
  • elementy osprzętu silnika;
  • wyposażenie warsztatu;
  • płyny eksploatacyjne;
  • akcesoria;
  • układ wydechowy;
  • elementy nadwozia;
  • produkty dla profesjonalistów;
  • układ klimatyzacji;
  • inne części zamienne.

 

Wśród nowości, które w ostatnim czasie wzbogaciły ofertę Eurorepar znalazły się m.in.:

 

  • oleje silnikowe;
  • amortyzatory.

 

Więcej szczegółów przedstawia ulotka dostępna TUTAJ.

 

Produkty Eurorepar są dostarczane za pośrednictwem marki Distrigo z Centralnego
Magazynu Części Zamiennych Grupy Stellantis zlokalizowanego w Polsce.

 

Dostawy realizowane są jeden lub dwa razy dziennie w zależności od lokalizacji warsztatu.

 

Asortyment sprzedawany jest obecnie w ponad 100 krajach na różnych kontynentach (np. w Chinach, Turcji, Ameryce Łacińskiej itd.) i zapewnia coraz większe pokrycie zapotrzebowania parków samochodowych.

 

Asortyment Eurorepar, pierwotnie opracowany z myślą o najważniejszych częściach zamiennych (takich jak elementy układów hamulcowych, zawieszenia, rozrządu itd.), znacznie zmodernizowany w 2015 r., z biegiem lat powiększał się i stał się referencyjną marką własną. Dziś obejmuje produkty technicznie bardziej złożone (takie jak łożyska kół, 3-częściowe zestawy sprzęgieł, linki hamulcowe, podnośniki szyb itd.), a także ekskluzywną gamę opon Eurorepar Reliance — tłumaczy Jean-Michel Booh-Begue, IAM Product Development Stellantis.

Okrągły jubileusz

Od momentu wejścia na rynek walory Eurorepar pozostały niezmienne i sprawiły, że proponowany asortyment odniósł sukces wśród profesjonalistów zajmujących się naprawą i serwisowaniem samochodów: to produkty wysokiej jakości, certyfikowane przez zespoły Stellantis ds. oryginalnego wyposażenia, zapewniające wysoką wydajność, oferowane w korzystnych cenach.

 

Obecna w ponad 100 krajach marka Eurorepar świętuje swoje 20-lecie akcjami marketingowymi prowadzonymi na poszczególnych rynkach. Działania te będą skierowane zarówno do warsztatów, jak i do kierowców. Celebrowanie tej rocznicy, to okazja do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy – komentuje Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.

Opracowaliśmy zestaw narzędzi na potrzeby szeregu zdecydowanych działań marketingowych związanych z tematem naszego 20-lecia. Działania te można łatwo zintegrować z lokalnym planem promocyjnym każdego kraju i są one skierowane zarówno do warsztatów, jak i kierowców. Nasze zespoły sprzedażowe są bardzo zmotywowane do świętowania tej rocznicy, gdyż stanowi ona okazję do wzmocnienia i rozszerzenia współpracy z niezależnymi warsztatami oraz z autoryzowanymi serwisami wszystkich marek Grupy — mówi Katell Plunet, odpowiedzialna za działania marketingowe i rozwojowe IAM Stellantis w Europie.

 

Artykuł sponsorowany przez Eurorepar

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).