Firma Wolk After Sales Experts uruchomiła nową bazę danych - After Sales Access.
Do tej pory zawartość bazy danych była dostępna w formie raportów w plikach PDF, drukowanych podręcznikach lub bazie danych Microsoft Access. Teraz After Sales Access przenosi ją na zupełnie nowy poziom.
Zamiast przeglądania pliku PDF lub pracy z plikiem Access, teraz dane można wyświetlać w przeglądarce internetowej. Jest to nie tylko łatwiejsze, bardziej przyjazne dla użytkownika, ale też szybsze. Antti Wolk dyrektor zarządzający Wolk After Sales Experts
After Sales Access zawiera dane z 35 rynków europejskich (w tym z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Turcji), w tym szczegółowe profile ponad 5 000 firm, z których ponad 3 900 to niezależni dystrybutorzy na rynku wtórnym.
Opieramy się na oficjalnych danych dotyczących obrotów, które są podwójnie sprawdzane. Preferujemy zweryfikowane dane sprzed dwóch lat w przeciwieństwie do niezweryfikowanych liczb, które podają przedstawiciele firmy w rozmowach z naszymi analitykami. Zoran Nikolic dyrektor zarządzający Wolk After Sales Experts
Dostępne są 3 główne moduły w After Sales Access:
- Przegląd Dystrybucji (wielkość sprzedaży, liczba oddziałów, liczba pracowników, struktura własności, przynależność ITG / NTG, koncepcje warsztatów, dane kontaktowe), w tym grupy handlowe i zakupowe (aktualny obraz członków pozwala użytkownikowi być na bieżącą z informacjami o fuzjach i przejęciach)
- Struktury Warsztatowe (liczba warsztatów według typów w 35 krajach, podzielonych na markowe/niezależne/oponiarskie/lakiernicze oraz przegląd konceptów warszatowych)
- Aftermarket Volumes (podział IAM/OES, 10 grup produktów: montaż, elektryka/elektronika, elementy nadwozia/oświetlenie, lakier, mechaniczne części zamienne, oleje/smary, akcesoria, szkło samochodowe, inne chemikalia, opony)
Każdy z modułów zawiera również dane pojazdu (nowe rejestracje, średni wiek, średni roczny przebieg) pochodzące z TecAlliance. After Sales Access jest dostępny na podstawie rocznej licencji, z opcją zniżki dla klientów kupujących trzyletnią licencję. Klient może wybrać dostęp do pojedynczych modułów lub całej bazy danych.
Wśród pierwszych użytkowników systemu After Sales Access są zarówno producenci samochodów, jak i niezależni operatorzy rynku wtórnego.
Niezależnie od tego, czy chodzi o marketing, czy o sprzedaż dane dają nam wgląd w sytuację na rynku i mogą być wsparciem w zakresie planowania strategicznego i rozwoju biznesu. Andreas Schäfer szef działu Market & Business Planing w ZF Aftermarket
Sam rynek jest bardzo skomplikowany, fragmentaryczny i pełen sieci warszatowych specyficznych tylko dla danego kraju. Dzięki Access można na to spojrzeć z dystansu lub zagłębić się w szczegóły. Nawet jeśli interesuje nas tylko konkretny rynek wewnętrzny, dobrze jest wiedzieć, jak ten rynek jest postrzegany z zewnątrz, jaka jest pozycja firmy z punktu widzenia zagranicznych konkurentów lub dostawców. Oczywistym jest, że Wolk jest jednym ze źródeł informacji dla decydentów w tym biznesie. Bogumił Papierniok Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający Moto-Profil
Od 2018 r. dobrze znane raporty rynku wtórnego sw postaci plików pdf lub drukowanych podręczników są dostępne tylko dla 5 największych rynków w Europie (Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania ).
Zamiast projektowania oddzielnego podręcznika dla każdego z 35 krajów europejskich wydanego każdego roku około listopada, możemy aktualizować informacje w After Sales Access w czasie rzeczywistym, po ponownym sprawdzeniu i weryfikacji przez nasz zespół badawczy. Dlatego zdecydowanie zachęcamy naszych klientów do przejścia na After Sales Access. Antti Wolk
Pełna informacja o After Sales Access dostępna jest na dedykowanej stronie internetowej. Możliwa jest również specjalna sesja online demo.
Źródło: Wolk After Sales Experts