Europart najlepszą marką w 2018 roku | MOTOFAKTOR

Europart najlepszą marką w 2018 roku

Czytelnicy pisma PROFI Werkstatt wybrali Europart po raz trzeci z rzędu najlepszą marką w kategorii sprzedaży części do pojazdów używanych.

Po raz trzeci z kolei Europart wybrano najlepszą marką w kategorii sprzedaży części pojazdów użytkowych. Czytelnicy specjalistycznego pisma PROFI Werkstatt wybrali Europart, zapewniając w przypadku pierwszego miejsca wybitne 36,14 procenta. Tym samym firma została wyróżniona zarówno za specjalistyczny i przyjazny dla klienta serwis, szybką i precyzyjną logistykę oraz szeroki asortyment towarów. Tradycyjne przedsiębiorstwo z Hagen, które w tym roku świętuje swój 70-letni jubileusz, uzyskuje nagrodę za wieloletni i pozytywny rozwój.

To miłe potwierdzenie naszej pracy na miejscu z klientami i coś szczególnego. To docenienie stanowi zasługę całego zespołu Europart.

CEO firmy Europart - Olaf Giesen

 

Z tego względu Giesen, podczas ceremonii przyznania nagrody 11 września 2018 na targach we Frankfurcie, przyjął ją świadomie w imieniu całej obsady i razem z Michaelem Vennemann, kierownikiem ds. zbytu dla Europy Środkowej.

Wyróżnienie jako najlepsza marka po raz trzeci z kolei wskazuje, że ważne jest, aby klient był zawsze w centrum naszej pracy. Poza tym jest przekonany, że nasza strategia marki jest odbierana pozytywnie. W ramach naszej marki własnej Europart Premium Parts oferujemy jakościowo równoważną alternatywę dla wiodących producentów. To jest dla wielu naszych klientów istotna podstawa w ramach współpracy z Europart.

kierownik ds. zbytu Europart dla Europy Środkowej - Michael Vennemann

 

Poza nagrodą w kategorii sprzedaży części do pojazdów używanych przedsiębiorstwo z Hagen uzyskało dobre miejsca również w innych kategoriach, w których było nominowane.

Drugie miejsca w przypadku olejów i substancji smarnych oraz koncepcji warsztatowych i trzecie miejsce na obszarze czyszczenia i pielęgnacji są doskonałe. To jest z jednej strony potwierdzenie jakości marki własnej Premium Parts a z drugiej strony dowód na obszarze koncepcji warsztatowej, że także w przypadku jednej niezależnej od marki koncepcji można osiągnąć sukces na rynku.

- Olaf Giesen

 

Europart w ostatnich dziesięcioleciach koncentruje się na obszarach ciężarówek, trailerów i autobusów, uzyskując pozycję europejskiego lidera rynkowego. Europart działa przy tym zgodnie z ustaloną strategią w drodze organicznego rozwoju, celowych procedur nabycia oraz współpracy z krajowymi i międzynarodowymi partnerami, zwiększając stale swój udział na rynku europejskim. Drogę tą wspiera aktualnie nowy EWOS 3.0. Nowy portal to nie tylko sklep online, oferuje on także klientom wiele przydatnych funkcji w ramach codziennej pracy w zakładzie.

 

Źródło: Europart

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).