EUROPART "najlepszą marką" po raz ósmy | MOTOFAKTOR

EUROPART "najlepszą marką" po raz ósmy

EUROPART decyzją czytelników pism specjalistycznych  został po raz ósmy "najlepszą marką" w kategorii dystrybutorów części zamiennych do ciężarówek oraz autobusów.

Czytelnicy czasopism specjalistycznych „lastauto omnibus”, „trans aktuell” i „Fernfahrer” uplasowali firmę EUROPART na pierwszym miejscu, podkreślając jej wysoką pozycję i wskazując jako lidera sprzedaży części do pojazdów użytkowych. Profesjonaliści z branży transportowej przyznali EUROPART tytuł „najlepszej marki 2020” w obszarze części do pojazdów użytkowych, docenili przyjazną dla klienta i kompetentną obsługę, szybką i precyzyjną logistykę oraz szeroki asortyment EUROPART.

 

W tym roku przekazanie trofeum nie odbyło się jak zazwyczaj z „wielką pompą”, ale wirtualnie.

Również za ósmym razem tak wysokie wyróżnienie przez czytelników wydawnictwa ETM nie jest czymś oczywistym. Nasz cały zaangażowany zespół- w oddziałach na miejscu oraz w centrali EUROPART w Hagen - pracuje na uznanie branży każdego roku na nowo. Tym bardziej cieszy nas, że nagrodą „najlepsza marka 2020” doceniono w taki sposób naszą pracę. Moje podziękowania kieruję do wszystkich pracowników, którzy w związku ze swoim zaangażowaniem, specjalistyczną wiedzą oraz pasją związaną z pojazdami użytkowymi są w stanie przekonać klientów z branży transportowej i pojazdów użytkowych codziennie na nowo do EUROPART.

CEO w EUROPART - Olaf Giesen

 

Firma EUROPART w ostatnich dziesięcioleciach koncentrowała się na asortymencie do pojazdów ciężarowych, naczep i autobusów, uzyskując pozycję europejskiego lidera rynkowego, otwierając oddziały i punkty sprzedażowe w 27 krajach. Poza kompleksowym doradztwem stawia także na digitalizację obsługi klienta.

Nie tylko ale właśnie szczególnie w trudnych czasach ograniczenia kontaktów ze względu na pandemię koronawirusa nasza strategia konsekwentnej rozbudowy digitalizacji doskonale się sprawdziła. „Dzięki nowym funkcjom nasz nowy system zamówień online EWOS 3.0 stał się niezastąpionym narzędziem do komunikacji z klientami oraz sprzedaży bezkontaktowej. EWOS będzie dalej rozbudowywany i uzupełniany.

- Olaf Giesen

 

Do planowanych nowości i rozszerzeń zalicza się między innymi optymalizację już istniejących interfejsów, pozwalającą na uproszczenie procesu zamawiania. Rozwojowi będą towarzyszyć nowe interfejsy np. do systemu warsztatowego firmy Topmotive.

 

Ponadto w przyszłości w EWOS-ie zostanie uwzględniony bazujący na QE system identyfikacji części i pojazdów wg VIN, aby poprawić jakość identyfikacji części, zmniejszyć nakłady czasowe i zwiększyć zadowolenie klientów.

Przyszłość cyfrowej opieki nad klientami to „Machine Learning”. Na podstawie historii zamówień, zachowań użytkowników oraz dodatkowych danych EWOS może dostosować się w przyszłości optymalnie do potrzeb klientów i z dużym prawdopodobieństwem określać, który klient potrzebuje poszczególnych części. W ten sposób optymalizujemy dyspozycję części, przyspieszamy proces zamówień i zapewniamy zadowolenie klientów.

odpowiedzialny za eCommerce & Data Development w EUROPART - David Wuttke

 

Źródło: EUROPART

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).