Elektroniczna książka serwisowa w Strefie Warsztatu my.intercars.eu | MOTOFAKTOR

Elektroniczna książka serwisowa w Strefie Warsztatu my.intercars.eu

person Adrian Januszkiewicz 20/05/2020

Platforma my.intercars.eu, obsługująca m.in. elektroniczną książkę serwisową ma być narzędziem pomocnym warsztatom w obecnej rzeczywistości.

Papier odchodzi do lamusa, a coraz więcej spraw załatwiamy z wykorzystaniem narzędzi elektronicznych. Sprawy urzędowe, bankowość, służba zdrowia – w każdej z tych branż coraz chętniej korzystamy z Internetu i oferowanych przez globalną sieć możliwości. Warsztaty samochodowe nie mogą pozostać w tyle, dlatego powstała Strefa Warsztatu – my.intercars.eu – narzędzie, które pozwala właścicielom serwisów przenieść swój biznes do cyfrowego świata.

 

Jedną z największych zalet platformy jest możliwość obsługi elektronicznej książki serwisowej auta, która coraz częściej zastępowana jest przez jej papierową poprzedniczkę. Kiedy cztery lata temu przeprowadzano ankietę, w której pytano jak wiele serwisów obsługuje elektroniczne książki serwisowe, aż 87% z nich odpowiedziało, że nie korzysta z tej funkcjonalności. Tymczasem coraz więcej klientów prosi o wypełnienie książki serwisowej w wersji online, a część producentów samochodowych rekomenduje nawet takie rozwiązanie.

Co daje warsztatom prowadzenie elektronicznej książki serwisowej?

  • uporządkowaną bazę klientów i ich samochodów;
  • historię wszystkich usług wykonanych w poszczególnych autach;
  • system obsługi wszystkich zleceń;
  • informacje o stanie technicznym każdego serwisowanego pojazdu;
  • plan usług serwisowych oferowanych klientom i możliwość lepszej organizacji pracy warsztatu.

Klienci coraz częściej doceniają innowacyjne podejście serwisów i ich zaangażowanie w “opiekę” nad autem. Wybierając elektroniczną książkę serwisową warsztaty wychodzą naprzeciw ich zapotrzebowaniu – dobrze wiedzą kiedy należy wykonać okresowy przegląd techniczny, kiedy umówić się na wizytę wymiany oleju, a kiedy można spodziewać się problemów z klockami hamulcowymi lub oponami.

 

Dzięki funkcjonalności rekomendowanych usług kierowca zostanie odpowiednio wcześnie poinformowany za pomocą automatycznie wysłanego maila lub SMS-a. Na tej podstawie szybko i sprawnie umówi wizytę w warsztacie. Klient zyskuje pewność, że współpracuje z serwisem, na którym można polegać i który zamiast niego pamięta o wszystkich ważnych terminach związanych z serwisowaniem samochodu.

 

Korzyści z prowadzenia elektronicznej książki serwisowej mają mieć zresztą nie tylko warsztaty, ale i kierowcy, dlatego Inter Cars zachęca, aby podczas wizyt w serwisach mechanicy namawiali ich na zakładanie bezpłatnego konta w Strefie Kierowcy, dostępnej na platformie Motointegrator.com. (strona rejestracji TUTAJ).

Co zyska klient logując się w Strefie Kierowcy?

  • książkę serwisową online z historią wszystkich usług prowadzonych przez warsztat;
  • indywidualny plan serwisowy pojazdu oparty na rekomendacjach prosto od mechanika;
  • kontrolę nad wydatkami związanymi z naprawą auta i zakupem części;
  • zniżki i dodatkowe oferty specjalne;
  • przypomnienie mailowe lub SMS-owe o terminach wymiany oleju, przedłużeniu polisy czy corocznym przeglądzie oraz innych zalecanych usługach lub naprawach

Ważną korzyścią płynącą z korzystania ze Strefy Kierowcy, szczególnie w trudnych czasach związanych z pandemią koronawirusa, jest ograniczenie osobistych wizyt w warsztacie i zwiększenie swojego bezpieczeństwa. Jak to możliwe? Posiadając całą historię auta w jednym, łatwo dostępnym miejscu, można już na etapie pierwszego kontaktu telefonicznego z warsztatem dokonać analizy co będzie niezbędne do naprawienia usterki.

 

Z kolei serwisy korzystające ze Strefy Warsztatu (my.intercars.eu) pokazują kierowcom, że ich zdrowie i bezpieczeństwo stawiają na pierwszym miejscu, aktywnie wspierają akcję #pomagamypomagać i w sytuacjach, w którym można minimalizować zagrożenie, wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów.

 

Narzędzie jest w pełni bezpłatne dla klientów Inter Cars.

 

Źródło: Inter Cars

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).