Druga faza kampanii „Jakość ma znaczenie” | MOTOFAKTOR

Druga faza kampanii "Jakość ma znaczenie"

Ponad 50 partnerów i blisko milion odbiorców - kampania "Jakość ma znaczenie" wchodzi w kolejny etap. Start drugiej fazy zapowiada nowy film, który właśnie trafił na stronę oraz kanały społecznościowe projektu.

Kampania „Jakość ma znaczenie”, która wystartowała w marcu 2025 roku, dotarła już do blisko miliona odbiorców poprzez liczne kanały komunikacji – od strony internetowej, przez media społecznościowe, aż po materiały prasowe. Na stronie kampanii opublikowano także artykuły, które poruszają kluczowe zagadnienia związane z jakością części samochodowych. Artykuły te podkreślają, że stosowanie części jakości OE (Original Equipment) to nie tylko kwestia techniczna, ale także fundament zaufania między mechanikiem a kierowcą.

Nowy film, który zainicjował drugą fazę kampanii, w obrazowy sposób pokazuje, że jakość ma znaczenie nie tylko w warsztacie. Zestawiając sceny z życia codziennego z realiami pracy w serwisie, materiał przekonuje, że wybory, których dokonujemy każdego dnia, mają realny wpływ na nasze bezpieczeństwo, wygodę i spokój ducha. Film stanowi esencję wspólnych wartości, które reprezentuje ponad 50 partnerów biorących udział w inicjatywie.

Druga faza kampanii to koncentracja na emocjach, świadomości i codzienności wraz z nutą humoru. Chcemy pokazać, że jakość nie jest pojęciem abstrakcyjnym – to decyzja, którą podejmujemy każdego dnia, także przy wyborze części do samochodu. Tym razem stawiamy na bardziej zabawne podejście, ale ciągle tworzymy merytoryczne i wartościowe treści, które są dostępne na stronie internetowej kampanii” – mówi Monika Dąbrowska, Koordynatorka Kampanii „JakośćMaZnaczenie” w Polsce.

Kampania „Jakość ma znaczenie” trwa – jej celem jest dalsze zwiększanie świadomości wśród właścicieli warsztatów i kierowców na temat ogromnego znaczenia wyboru sprawdzonych części przy serwisowaniu pojazdów. W nadchodzących tygodniach planowane są kolejne publikacje, działania edukacyjne oraz materiały wideo, które mają jeszcze mocniej zaakcentować kluczowe przesłanie kampanii.

Źródło: Melmak

 

Chcesz być na bieżąco z naszymi informacjami? 

belka Wiadomości Google