Dołącz do Eurorepar Car Service – bezpłatny webinar dla kandydatów | MOTOFAKTOR

Dołącz do Eurorepar Car Service – bezpłatny webinar dla kandydatów

Sieć warsztatów Eurorepar Car Service organizuje bezpłatny webinar dla kandydatów zainteresowanych dołączeniem swojego warsztatu do tej sieci.

Spotkanie organizowane na platformie Zoom odbędzie się w dniu 08.03.2021 (poniedziałek) o godzinie 17:00.

 

Na spotkaniu online poruszone zostaną kwestie między innymi:

 

  1. Jak dołączyć do sieci Eurorepar Car Service
  2. Na jakie korzyści może liczyć firma będąc w tej sieci
  3. Jak bycie warsztatem ERCS pomaga pozyskiwać klientów i lojalizować tych obecnych
  4. Jakie akcje promocyjne organizowane są z przedstawicielami warsztatów
  5. Dostępu do dokumentacji technicznej prosto od producenta (Grupa PSA)
  6. Szerokiego asortymentu oraz możliwości zamawiania oryginalnych części i akcesoriów Eurorepar/Distrigo
  7. Udziału w systemie premiowym/bonusowym dla każdego warsztatu

 

Jak zapisać się na webinar? Nic trudnego! Wystarczy wykonać dwa poniższe kroki:

 

  1. Dołączyć do Wydarzenia na Facebooku
  2. Napisać do strony Eurorepar Car Service na Facebooku wiadomość z nazwą swojego warsztatu, by zostać dodanym do listy uczestników.

 

Osoby, które skontaktują się z organizatorami w wiadomości prywatnej na Messagerze, otrzymają w dniu spotkania (08.03.2021) link do platformy Zoom, na której organizowany jest webinar. Wystarczy w niego kliknąć, by dołączyć do spotkania przez przeglądarkę (zalecane Mozilla Firefox/Google Chrome). By uczestniczyć w spotkaniu należy mieć podłączone kamerę oraz mikrofon, ponieważ będzie możliwość zadawania pytań. Spotkanie poprowadzi Mirosław Drej, manager Eurorepar Car Service.

 

Wymagania dla kandydatów chcących przystąpić do sieci Eurorepar Car Service:

 

  • Minimum 3 stanowiska naprawcze w tym 1 stanowisko wyposażone w podnośnik.
  • Minimum 3 pracowników.
  • Podstawowe narzędzia informatyczne wraz z oprogramowaniem (MS Office) z aktywnym dostępem do Internetu oraz osobna linia telefoniczna przeznaczona do kontaktu z klientem, adres e-mail w momencie rozpoczęcia współpracy.
  • Aktualna polisa OC obejmująca warsztat.
  • Pomieszczenie spełniające rolę recepcji i/lub poczekalni dla klientów.
  • Parking da klientów serwisu dostosowany do ilości zleceń w warsztacie.
  • Schludny wygląd warsztatu wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi.
  • Elewacja pozwalająca na prawidłowe i czytelne oznaczenie logo ERCS.
  • Podpisana umowa z firmą odbierającą odpady.
  • Zdolność prawna do wystawiania faktury VAT klientowi.
  • Stosowanie druków zleceń naprawy.
  • Pomieszczenie spełniające rolę magazynu części zamiennych, opon i olejów.
  • Posiadanie następującego wyposażenia (w zależności od zakresu usług): odsysarka do oleju, analizator spalin, wyważarka kół i montażownica do opon, urządzenie do pomiaru, geometrii zawieszenia, multimetr/oscyloskop, tester, akumulatorów + prostownik, zestaw kluczy dynamometrycznych, przyrząd do sprawdzania płynu chłodzącego/ hamulcowego, urządzenia do wymiany płynu hamulcowego, przyrząd do kontroli ustawienia świateł, urządzenie do obsługi klimatyzacji, przyrząd do ustawiania świateł.

 

Źródło: Stellantis

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).