Dobry warsztat – na co zwrócić uwagę? | MOTOFAKTOR

Dobry warsztat – na co zwrócić uwagę?

Ekspert Q Service Castrol zwraca uwagę na aspekty, którymi powinniśmy się kierować, szukając sprawdzony i godny zaufania warsztat.

1. W sieci nic nie ginie

Internet to kopalnia wiedzy. O ile nie zawsze fatygujemy się, by wystawić komentarz na temat usług, które zostały prawidłowo wykonane, to zdecydowanie częściej decydujemy się zostawić uwagi na temat tych, z których pracy nie jesteśmy zadowoleni. Dlatego też stojąc przed wyborem warsztatu samochodowego, warto poświęcić czas na prześledzenie opinii na temat serwisów, które nas potencjalnie interesują.

 

Wielu naszych klientów przyznaje, że zdecydowało się nam powierzyć swój samochód ze względu na pozytywne opinie znalezione w Internecie lub w oparciu o polecenia znajomych czy rodziny. Pozytywne doświadczenia są najlepszą reklamą – mówi Marta Ciesielska, kierownik działu sieci serwisowych Q Service Castrol.

2. Przejrzysty rachunek

Jak w każdym biznesie, jednym z kluczowych aspektów branych pod uwagę przy wyborze warsztatu samochodowego, jest cena. Od serwisu wymaga się jednak, by nie tylko przygotował szczegółową wycenę, w podziale na koszty związane z pozyskaniem niezbędnych części oraz pracę mechaników. Wszelkie opłaty, które mogą wyniknąć podczas usuwania usterki, powinny być dodatkowo konsultowane z klientem.

3. Odpowiedni sprzęt i doświadczenie

Nowoczesne samochody wymagają odpowiedniego traktowania. Decydując się na konkretny serwis warto sprawdzić, czy dysponuje on profesjonalnym sprzętem, przeznaczonym do diagnozowania i usuwania usterek z pojazdów naszpikowanych elektroniką. Istotną kwestią są także szkolenia pracowników, które pozwalają stale poszerzać ich kompetencje.

 

Zaletą sieci warsztatowych jest przede wszystkim wsparcie doświadczonych partnerów, a także możliwość korzystania z ich wiedzy i zasobów. W Q Service Castrol zwracamy szczególną uwagę na szkolenia dla mechaników, ponieważ chcemy mieć pewność, że samochody klientów znajdą się w najlepszych rękach. Rynek motoryzacyjny bardzo dynamicznie się rozwija, jako branżowy lider musimy za nim nadążać – zwraca uwagę kierownik działu sieci serwisowych Q Service Castrol.

4. Wygląd zewnętrzny

Branża warsztatów samochodowych rządzi się swoimi prawami. Obecność dużej ilości pojazdów, małych części, olejów czy smarów nie pomaga w zachowaniu czystości i porządku. Mimo to klienci mają prawo oczekiwać, że ich samochód nie będzie narażony na dodatkowe zabrudzenia tapicerki, a oni sami zostaną obsłużeni w przestrzeni budzącej zaufanie.

 

Nie bez znaczenia pozostaje także kwestia utylizacji odpadów warsztatowych, wśród których znajduje się szereg niebezpiecznych materiałów.

 

Zgodnie z polskim prawem każda firma, która powoduje powstawanie odpadów, jest za nie odpowiedzialna. Warsztaty samochodowe generują długą listę specyficznych nieczystości, które jeśli są niewłaściwie przechowywane, mogą mieć negatywny wpływ na środowisko naturalne. Dlatego też tak ważne jest odpowiednie podejście do tej materii. W Q Service Castrol działamy w tej kwestii odpowiedzialnie, z troską o bezpieczeństwo – dodaje Marta Ciesielska.

5. Poczucie odpowiedzialności

Wśród warsztatów samochodowych wyróżniają się te, które oferują gwarancję na wykonywane usługi. Dzięki współpracy z zaufanymi partnerami, Q Service Castrol proponuje ochronę gwarancyjną wybranych elementów silnika (w którym wymieniono olej na produkt marki Castrol), opon marki Semperit, oraz tarcz hamulcowych ATE.

 

Źródło: Q Service Castrol

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).