Diesel Technic blisko klienta mimo pandemii | MOTOFAKTOR

Diesel Technic blisko klienta mimo pandemii

person Adrian Januszkiewicz 12/01/2021

Mimo wielu utrudnień spowodowanych pandemią COVID-19 Diesel Technic podjął szereg działań, aby relacje marki z klientami nie osłabły.

Diesel Technic już od dłuższego czasu dostrzega szanse, jakie stwarza świat cyfrowy i znajduje różne sposoby na zwiększenie i optymalizację komunikacji z klientami, wykorzystując te nowe możliwości. Podążając za trendem z offline do online, globalny gracz stworzył kilka opcji dla swoich klientów, aby nawiązać kontakt z firmą i otrzymać w razie potrzeby bezpośrednie wsparcie.

Targi internetowe: Koncepcje cyfrowe tworzą bliskość

Ponieważ bezpośrednia wymiana z klientami na miejscu była w 2020 roku w większości niemożliwa ze względu na COVID-19, Diesel Technic zachęcał do udziauł w targach internetowych. W tym przypadku na wnioski odpowiadano na przykład za pośrednictwem czatu lub połączenia wideo, dzięki czemu zainteresowane strony mogły skorzystać z natychmiastowej pomocy.

Informacje i opcje zamawiania na Portalu Partnerów

Klienci Diesel Technic otrzymują szczegółowe informacje o produktach w Portalu Partnerów. Jest to platforma informacyjna i eCommerce firmy. Zapewnia on sprawny dostęp do kompleksowej dostawy ponad 41 000 części i akcesoriów samochodowych. Tutaj można znaleźć całą gamę produktów marek DT Spare Parts i SIEGEL Automotive.

 

Dla użytkowników Portalu Partnerów platforma oferuje kilka korzyści. Po pierwsze, użytkownicy korzystają z całodobowego dostępu do pełnej gamy produktów i informacji. Poza tym mają do wyboru kilka opcji wyszukiwania i dekodowania produktów. W razie potrzeby użytkownicy Portalu Partnerów otrzymują również wsparcie w zakresie jednoznacznej identyfikacji części.

 

Kolejną przydatną funkcją jest wyświetlanie akcesoriów, a także informacji o dostępności produktów z magazynu regionalnego. Ponadto użytkownicy mają możliwość pobrania instrukcji montażu i portretów produktów. Te portrety produktów zawierają szczegółowe informacje o konkretnych produktach. Ponadto zawierają praktyczne wskazówki i porady dotyczące prawidłowej obsługi i montażu produktów.

 

Użytkownicy Portalu Partnerów po znalezieniu odpowiedniego produktu mają możliwość przejścia bezpośrednio do procesu zakupu.

HelpDesk w celu uzyskania pomocy technicznej

Od 2020 roku klienci Diesel Technic mogą kontaktować się z HelpDeskiem firmy w przypadku pytań technicznych. Na tej platformie specjaliści ds. Części – zespół profesjonalistów z warsztatów Diesel Technic – oferują wsparcie techniczne w zakresie produktów i usług dwóch marek produktów DT Spare Parts i SIEGEL Automotive.

Media społecznościowe do towarzystwa w codziennym życiu warsztatowym

Ponadto zespół specjalistów ds. Części (Parts Specialists) i marki produktów są również reprezentowane w mediach społecznościowych, takich jak Instagram, Facebook i YouTube. Na tych kanałach specjaliści ds. Części publikują nowe filmy z warsztatów z praktycznymi poradami dla widzów. Poza tym obserwujący mają szansę wziąć udział w różnych loteriach, w których mogą wygrać świetne nagrody – często w połączeniu ze Sklepem Premium, który nagradza lojalność klientów. W ten sposób uczestnicy mogą wybierać z szerokiej gamy atrakcyjnych premii.

 

Oprócz tej okazji obserwujący są również na bieżąco informowani o nowych i specjalnych produktach, które są również prezentowane w mediach społecznościowych, takich jak tak zwane Najważniejsze informacje o produkcie (Product Highlights) lub SIEGEL Smileys.

 

Nawet jeśli bezpośredniego kontaktu między klientem a firmą nie można w pełni zastąpić wszystkimi wymienionymi aplikacjami cyfrowymi, doświadczenie pokazuje, że rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta są dobrą alternatywą, która znacznie poprawia przyjazność dla użytkownika i pomaga Diesel Technic wzmocnić relacje z klientami w czasie kryzysu.

 

Źródło: Diesel Technic

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).