Zarobki Hankook Tire spadły z powodu gwałtownego obniżenia popytu na opony, co wynika ze światowego spowolnienia gospodarczego w wyniku pandemii COVID-19 i gorszego nastroju konsumentów. COVID-19 wywarł szeroki wpływ na najważniejsze rynki świata, powodując spadek zapotrzebowania na opony dla oryginalnego wyposażenia pojazdów i wyposażenia wtórnego , a także dostosowanie dni eksploatacji zakładów produkcyjnych na całym świecie.
Jednak pomimo następstw COVID-19, opony o średnicy 18 cali lub więcej stanowiły 33,7% sprzedaży opon do samochodów osobowych, co stanowi wzrost o 2,7% w porównaniu do tego samego okresu w roku ubiegłym. Ten stabilny wzrost sprzedaży opon o średnicy ponad 18 cali w Ameryce Północnej, Korei Południowej i Chinach dodatkowo wzmocnił wizerunek marki.
W przyszłości Hankook Tire planuje jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję, zwiększając sprzedaż opon o dużej średnicy (ponad 18 cali) na głównych rynkach, dostarczając opony OE do samochodów premium i zwiększając konkurencyjność swoich produktów. Hankook dąży do poprawy sprzedaży poprzez optymalizowanie ich w każdym regionie, aby firmie było łatwiej pokonać obecne trudności. Służące do tego środki mają objąć zróżnicowanie portfolio produktów i ciągłą ekspansję kanałów sprzedaży w oparciu o globalne sieci produkcji i dystrybucji.
Źródło: Hankook Tire