Castrol wspiera warsztaty przez kanał YouTube | MOTOFAKTOR

Castrol wspiera warsztaty przez kanał YouTube

W nowych filmach na kanale YouTube Castrol objaśniane są korzyści ze stosowania środków smarnych klasy premium, o których mogą informować warsztaty.

Nowe filmy, które można w łatwy sposób udostępnić na stronach internetowych warsztatów, pomagają wyjaśnić różnice między poszczególnymi rodzajami olejów, jak również właściwości ich formulacji, opracowanych z myślą o zapewnieniu ochrony silnika w typowych sytuacjach, w tym w ruchu z częstym zatrzymywaniem się i ruszaniem, jeździe z dużą prędkością oraz w przypadku długich przebiegów między przeglądami. Klienci mogą także zdobyć wiedzę na temat dodatków do oleju silnikowego oraz różnic między olejami syntetycznymi i konwencjonalnymi.

 

Wyniki ogólnokrajowego badania trendów w konserwacji pojazdów były inspiracją nowej odsłony kanału Castrol na YouTube. Co istotne dla serwisów pojazdów, okazuje się, że 29% właścicieli samochodów wolałoby, aby poziom oleju w ich autach sprawdzał mechanik, ponieważ uważają, że zrobiłby to lepiej.

 

Spośród tych kierowców, którzy zazwyczaj nie sprawdzają poziomu oleju samodzielnie, 23% przyznało, że nigdy nie sprawdzili poziomu oleju w silniku swojego samochodu (obecnego lub poprzedniego), a 12% nie wie, jak sprawdzić poziom oleju w swoim obecnym pojeździe. Aż 17% wszystkich respondentów nigdy nie uzupełniało oleju silnikowego w swoim obecnym ani poprzednim samochodzie.

 

Castrol zaleca przeprowadzanie kontroli oleju raz w miesiącu, jednak według zrealizowanej niedawno ankiety 56% właścicieli samochodów kontroluje stan oleju silnikowego rzadziej. 28% sprawdza stan oleju dopiero, gdy zaświeci się kontrolka, a zaledwie 11% wszystkich respondentów wie, że już w tym momencie może dojść do uszkodzenia silnika.

 

Castrol szacuje, że 21% pojazdów na europejskich drogach ma obecnie niski stan oleju silnikowego, a w 8% z nich może z tego powodu w każdej chwili dojść do uszkodzenia silnika, gdyż stan oleju utrzymuje się poniżej zalecanego poziomu minimalnego.

 

Stworzyliśmy nasz kanał na YouTube, aby informować polskich kierowców o korzyściach ze stosowania środków smarnych klasy premium dla ochrony silników. Otwiera to większej liczbie warsztatów możliwość sprzedaży produktów premium kierowcom, którzy odwiedzają serwisy w celu przeprowadzenia rutynowych przeglądów oraz konserwacji swoich pojazdów i bez tej informacji mogliby wybrać tańszą alternatywę – wyjaśnia Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu Castrol w regionie EMEA.

 

Nasze nowe filmy można w łatwy sposób udostępnić na stronach serwisowych dealerów lub w witrynach warsztatów, aby pozwolić klientom zapoznać się z zaletami środków smarnych premium już na etapie rezerwacji. Te materiały wideo zawierają również zrozumiałe i łatwe w zastosowaniu praktyczne przewodniki dotyczące podstawowej konserwacji pojazdów, które mechanicy mogą polecać klientom, aby ci utrzymywali swoje pojazdy w dobrym stanie pomiędzy rutynowymi przeglądami technicznymi i wizytami w serwisie, wykorzystując zaufanie do marki Castrol – dodaje.

 

Źródło: Castrol

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).