Castrol Magnatec - opracowany na ruch miejski | MOTOFAKTOR

Castrol Magnatec - opracowany na ruch miejski

person Adrian Januszkiewicz 30/10/2020

Z myślą o ochronie silnika podczas jazdy przy dużym natężeniu ruchu Castrol opracował linię produktów Magnatec z technologią Dualock.

Jazda samochodem w zatłoczonych miastach wiąże się z koniecznością częstego zatrzymywania się i ruszania np. na skrzyżowaniach czy wówczas, gdy ruch jest spowolniony. Obecnie statystyczny kierowca może się zatrzymywać i ruszać nawet 18 000 razy rocznie[1]. Ciągłe zwalnianie, praca na biegu jałowym i przyspieszanie sprzyjają mikroskopijnemu zużyciu silnika, a fragmenty metalu pochodzące z powierzchni kluczowych części silnika przekształcają się w powodujące uszkodzenia produkty uboczne powstałe podczas ścierania. Potrzebny jest więc olej silnikowy uwzględniający specyfikę jazdy w ruchu miejskim.

 

Z tego względu Castrol opracował linię produktów Magnatec z technologią Dualock. Jej molekuły przywierają do kluczowych powierzchni silnika i tworzą mocne ochronne pole siłowe. Dzięki temu mają radykalnie zmniejszać zużycie silnika o co najmniej 50% zarówno podczas rozruchu, jak i zatrzymywania się oraz ruszania[2], zapewniając nieprzerwaną ochronę przy każdym uruchomieniu silnika.

Castrol Magnatec Stop-Start łączy molekuły Dualock z najbardziej wydajnymi, w pełni syntetycznymi olejami bazowymi. Pozwalać ma to nie tylko radykalnie ograniczyć zużycie silnika, lecz także zapewnić oszczędność paliwa podczas jazdy w warunkach dużego natężenia ruchu we współczesnych miastach. Castrol Magnatec Stop-Start został również przetestowany w samochodach hybrydowych i może być wykorzystywany w takich pojazdach. Produkt ma zapewniać nieprzerwaną ochronę i większą oszczędność paliwa[3] przy każdym uruchomieniu silnika, nawet w pojazdach z najnowszą technologią start-stop.

 

[1] Globalna średnia obliczona na podstawie danych z 50 miast; wskaźnik Castrol MAGNATEC STOP-START 2014.
[2] Pomyślnie przetestowany pod kątem limitu zużycia API SN w sekwencyjnych testach silnikowych „Sequence IVA” oraz limitu zużycia ACEA w teście silnikowym OM646LA.
[3] W porównaniu do innych olejów o klasie lepkości 15W-40

 

Źródło: Castrol

user photo

Autor

Adrian Januszkiewicz

Zobacz podobne

Szanowny Czytelniku

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy Cię o przetwarzaniu Twoich danych.

Administratorem danych jest Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28. Chodzi o dane, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, newsletterów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Proautomotive Sp. z o.o., głównie zapisanych w plikach cookies i innych identyfikatorach internetowych, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych zaufanych partnerów. Gromadzone dane są wykorzystywane wyłącznie w celach: świadczenia usług drogą elektroniczną wykrywania nadużyć w usługach pomiarów statystycznych i udoskonalenia usług

Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do danych, sprostowania i usunięcia danych, ograniczenia ich przetwarzania. Osoba może też wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wszelkie zgłoszenia dotyczące ochrony danych osobowych prosimy kierować na adres biuro@motofaktor.pl lub pisemnie na adres Proautomotive Sp. z o.o., 39 - 200 Dębica, ul. Kolejowa 28 z dopiskiem "ochrona danych osobowych".

Więcej o zasadach przetwarzania danych osobowych i przysługujących Użytkownikowi prawach znajduje się w Polityce prywatności.

Zapisz się na newsletter główny

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

To był tydzień!

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Strefa Ciężka

Chcę otrzymywać wiadomości e-mail (W każdej chwili możesz zrezygnować z subskrybcji).

 

Subscribe to our newsletter

Send me your newsletter (you can unsubscribe at any time).